niedziela, 29 grudnia 2013

Mini haul

Hej !

Przedwczoraj spotkałam się z przyjaciółką i oczywiście nie było mowy, żebym wróciła do domu z niczym ;p Pokażę Wam kilka rzeczy, które wróciły ze mną do domu ;p
W Biedronce kupiłam musli, bo skończyłam właśnie swoje ulubione, o którym wspomniałam już we wcześniejszym poście. Próbowałam je już i mają bardzo dużo kawałków suszonych bananów, które uwielbiam. ;)

Gdy tylko zauważyłam w Biedronce tą gumę, wiedziałam, że muszę ją mieć ;p Chyba nie ma osoby, która nie pamięta metrowej Huby Buby ;d Kupiłam ją za 4.99 zł ;p


 Dorwałam też w Biedronce żelki, 100g za 1.99 zł. Były różne rodzaje ale ja skusiłam się na takie ;)


 Gdy już stałam przy kasie w Biedronce, niestety zobaczyłam szafę z Bell. Wiedziałam, że chce wyjść z jednym z tych kosmetyków;) Padło na rozświetlacz, który kosztował 11.99 zł.


Następnie udałyśmy się z przyjaciółką do Rossmana, gdzie zobaczyłam czekoladę, o której słyszałam gdzieś na Youtubie jakąś dobrą opinię. Postanowiłam więc, że spróbuję;) Kosztowała 4.99 zł i rzeczywiście jest przepyszna ;p


Nie mogłam się zdecydować, który z żeli pod prysznic chcę sobie kupić więc skończyło się na dwóch miniaturkach;p Każda za 1.99 zł. 


Po Rossmanie udałyśmy się do Natury, gdzie dorwałam pomadkę z Rimmela od Kate Moss. Na którąś z tych pomadek czaiłam się od dawna. Wybrałam ostatecznie numer 104, kosztowała 11.99 zł. W Naturze była (albo nadal jest) promocja -40% na wszystkie kosmetyki z szafy Rimmel i Astor;)


A Wy próbowałyście któryś z tych produktów? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

4 komentarze:

  1. Musli nie lubię :D Nijak nie da się mnie przekonać, że to jest smaczne xD Gumę hubbe bubbe chętnie bym skosztowała :) Ten żel pod prysznic pomarańczowy miałam, pachnie ślicznie. Czekam z niecierpliwością na recenzje pomadki!! :D
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja muszę mieć tą gumę do żucia :) wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Biedronce metrowa Huba Buba?!:OO dzieciństwo!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha metrowa Huba buba :D Uwielbiałam ją! Ten kwaskowy smak mm :D

    OdpowiedzUsuń