czwartek, 19 grudnia 2013

Ostatni dzień !

Hej !

Nareszcie! Dzisiaj jest ostatni dzień na uczelni w tym roku ! Oczywiście po kolokwium i po tej całej nauce byłam tak zmęczona, że padłam od razu gdy tylko wróciłam do domu... Byłam dzisiaj w galerii, żeby zabrać sobie do domu nową gazetkę z Natury i przy okazji zrobić zakupy w Rossmanie ;) Oczywiście nie obyło się bez dodatkowych zakupów ;p 


Znalazłam w sklepie kosmetycznym paletkę z NYC, którą chciałam zamówić przez internet i bardzo się cieszę, że jednak jej wtedy nie kupiłam ;p Wybrałam sobie też tusz z Lovely Pump Up Curling Mascara, bo już dawno chciałam go przetestować. Żeby urozmaicić sobie kąpiel wzięłam też musującą pastylkę do kąpieli, bo byłam ciekawa co to takiego ;) Jeśli chcecie, po testowaniu mogę Wam napisać co nie co o tych produktach ;) Gdy już podchodziłam do kasy zauważyłam Jelly Bean i nie mogłam się oprzeć... ;p Kupiłam też dwupak chusteczek nawilżanych z Babydream. Będąc w Butiku zauważyłam legginsy, a że poluję na takie zwykłe legginsy już od jakiegoś czasu postanowiłam wziąć sobie od razu dwie pary;) Po promocji -30% kosztowały mnie one obie 40 zł.
Wieczorem, w domu miałam już tylko ochotę zapalić świeczkę (oczywiście Christmas Cookie) i napić się ciepłej herbatki ;p Już nie mogę się doczekać tych przedświątecznych przygotowań ;p
Chowając kosmetyki do szufladki zrobiłam szybki przegląd kosmetyków do oczu. Niestety musiałam pozbyć się 3 rzeczy, które straciły już ważność albo po prostu ich nie używam. Do kosza wleciały : tusz z Eveline Volumix Fiberlast mascara, liner we flamastrze I love punk z Essence i Mini-me eye liner z Miss Sporty (nie polecam !).




A Wy czujecie już tą Świąteczną atmosferę? ;p 

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. Paletka NYC to chyba w niesieciowej drogerii?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w jakiejś takiej zwykłej i to też była tylko jedna sztuka w tych kolorach ;)

      Usuń
  2. Ja też dzisiaj kupiłam legginsy, takie ocieplane w środku futerkiem :D Oczywiście czekam na recenzje musującej pastylki! Pewnie ślicznie pachnie. Życzę Ci Radosnych, Wesołych Świąt w miłej rodzinnej atmosferze :*

    OdpowiedzUsuń