sobota, 21 grudnia 2013

Wibo Eliksir

Hej !

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją pomadek nawilżających Wibo Eliksir. Mam dwa kolory z tej serii, 09 i 05. Dużo o nich słyszałam i postanowiłam, że spróbuję jedną z nich.
Na początku kupiłam kolor 05, bo był dość neutralny i takiego właśnie szukałam. 




Koszt jednej pomadki to ok 9 zł w Rossmanie. Na ustach nie jest ona tak mocna jak wydaje się na dłoni. Na moich ustach jest prawie transparentna, tylko odrobinę widać jej kolor, ale ja jestem zadowolona z takiego efektu. Za równo ta jak i kolejna pomadka pachnie według mnie słodko i przyjemnie. Jeśli chodzi o utrzymywanie się na ustach to czuć ją przez ok 30 minut, jednak po godzinie już prawie jej nie widać. Mi nie przeszkadza to, że co jakiś czas muszę ją poprawić. 

Następny kolor który kupiłam to 09.





Właśnie takiego koloru szukałam na jesień i zimę ;) Na początku trochę się bałam, że będzie za mocny, ale po nałożeniu go na usta wszelkie wątpliwości przeminęły. Nie jest on tak mocny jak na dłoni (tak samo jak pewnie inne pomadki z Wibo Eliksir). Niestety moje usta są wiecznie popękane tym bardziej zimą, i trochę podkreśliła mi ona skórki ale po chwili wszystko się ładnie wyrównało. Kolor nie utrzymuje się tak długo jak bym chciała ale za taką cenę nie powinno się zbyt wiele oczekiwać ;)
Polecam pomadki z tej serii ale trzeba się przygotować na to, że długo nie będą widoczne ;)

A Wy próbowałyście Eliksiry z Wibo? Co o nich sądzicie?;)

Na koniec wspomnę Wam jeszcze o moim ostatnio ulubionym śniadaniu. Jest to musli Granola, które można dostać w Stokrotce za ok 5 zł. Oprócz tego smaku, który mam są jeszcze dwa ( wydaje mi się, że coś z czekoladą i owocami). Jeśli ktoś jeszcze nie próbował - polecam ! ;)






Pozdrawiam, Magda ;)

1 komentarz:

  1. Też chciałabym taką pomadkę ale w ciemnym kolorze wyglądam jak dziwadło :D
    Ta druga chyba jest ładniejsza niż ta na pierwszym zdjęciu. Kiedys tez jadłam musli ale szybko mi się "przejadło" :D

    OdpowiedzUsuń