poniedziałek, 16 grudnia 2013

Obecne promocje

Hej !

Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat gazetek promocyjnych w Rossmanie i Naturze. Nie widziałam jeszcze tego typu postów, a sama chciałabym zobaczyć co ciekawego jest do kupienia w promocyjnej cenie i co Wy polecacie. 
Nie wiem, czy będziecie wolały, żebym wstawiała tutaj całą gazetkę w postaci zdjęć, czy wystarczy link do gazetki na stronie drogerii? 

Na pierwszy ogień pójdzie gazetka z Natury, ponieważ promocje trwają do 18.12.2013 r.
Wstawię zdjęcia kilku produktów,które mnie zaciekawiły w obecnej gazetce.

Podkład z Kobo, słyszałam, że jest dobry jako korektor i zastanawiałam się czy go nie kupić. Uwielbiam puder z tej firmy, a Wy lubicie Kobo, próbowałyście już jakiś produkt?
Jeśli chodzi o oba tusze, z Essence i Maybelline, już jakiś czas zastanawiam się nad ich zakupem. Wiele osób mówiło, że tusz z Essence jest bardzo dobry, to samo słyszałam o Colossal 100 % black. A jakie jest Wasze zdanie na ich temat?;)

Jeśli chodzi o gazetkę z Rossmana, jest ona aktualna do 24.12.2013. 


Rimmel Stay Matte kusi mnie już od jakiegoś czasu, tylko słyszałam dużo opinii, że on na długo nie matuje, mam skórę tłustą i potrzebuję dużego zmatowienia.
Na balsam z Maybelline mam ochotę tylko dlatego, żeby spróbować, czy na prawdę jest taki fajny jak wszyscy mówią ;)
Jeśli chodzi o maseczki z Ziaji - uwielbiam je;) Zawsze mam jakąś w zapasie, a właśnie mi się skończyły i na pewno sobie kupię.
Peeling z Alterry widzę pierwszy raz, a raczej pierwszy raz zwracam na niego uwagę, miałyście z nim kiedyś do czynienia?

Jest tam wiele innych i ciekawych promocji ale tylko na te się tym razem skuszę.
A Wy znalazłyście coś dla siebie w obecnych gazetkach? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. Ja narazie mam zakaz wchodzenia do drogerii !:D Bo mój portfel na tym cierpi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D Dzięki :* Jutro lecę do rossmana. Skoro takie przeceny to może uda się coś wybrać na świąteczne prezenty :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z Alterry też widzę pierwszy raz, napisz koniecznie recenzję jeśli zdecydujesz się go przetestować :)

    http://mydreammylifemyroad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń