niedziela, 15 grudnia 2013

Żele antybakteryjne ;)

Hej ! 

Chciałabym Wam dzisiaj poopowiadać o żelach antybakteryjnych z Bath and Body Works. Jakiś czas temu dużo osób rzuciło się na nie, bo prawie każda dziewczyna na blogu, albo na Youtubie o nich mówiła. Niestety w moim mieście nie ma sklepu Bath and Body Works, więc niestety nie miałam jak ich kupić. Gdy tylko pojechałam do Warszawy udałam się po nie do Złotych Tarasów.
Za jeden żel, o pojemności 29 ml, płacimy 7.99 zł. Nie jest to może najniższa cena, bo w Rossmanie albo Naturze można dostać inne, tańsze żele antybakteryjne. Moim zdaniem jednak warto jest chociaż spróbować tych z Bath and Body ;) Każdy znajdzie jakiś dla siebie, ponieważ jest dostępnych bardzo dużo różnych zapachów.
Ja zdecydowałam się na 3 wersje zapachowe : Flip Flopped Fruit, Pineapple mojo i Paws for Raspberry. Mój chłopak oczywiście nie rozumiał po co mi aż trzy, ale wiadomo, że jak dziewczynie się coś spodoba, nie potrafi przejść obok tego obojętnie, tym bardziej jeśli chodzi o te żele;) Teraz nie żałuję tego, że wzięłam 3 opakowania. Jak na razie od sierpnia udało mi się prawie zużyć jeden żel. 
Flip Flopped Fruit - pachnie owocami, nie umiem określić dokładnie jakimi ale jest to typowo letni zapach i niestety trochę przebija się zapach alkoholu. 
Pineapple mojo - ten zapach jak można wnioskować po nazwie jest typowo ananasowy.
Paws for Raspberry - po pierwsze ma on śliczny, fioletowy kolor, a pachnie malinami i może trochę jeżynami, w nim także niestety wyczuwam odrobinę alkoholu ale o wiele mniej niż w przypadku pierwszego.
Ich zapach czuć na dłoniach bardzo długo, a gdy aplikuję go roznosi się również dookoła mnie, tak że wiele osób zwraca na niego uwagę.
Moim zdaniem, jest on idealny do torebki, można mieć go zawsze przy sobie, a wiadomo, że każdemu może się on kiedyś przydać.


Widzicie, jak zmasakrowałam ten żel przez kilka miesięcy ;p

A Wy miałyście do czynienia z tymi żelami lub innymi produktami z Bath and Body Works? Jeśli tak, to który z zapachów żeli jest Waszym ulubionym?

Pozdrawiam, Magda ;)

5 komentarzy:

  1. tych nie znam ale takie żele to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie natrafiłam jeszcze na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bath & Body Works ma rewelacyjne zapachy w swoich kosmetykach! Zawsze kupiłabym kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z tej firmy,ale ogólnie kupuję i używam bo sądzę, że to świetne wyjście w sytuacjach, kiedy nie mamy dostępu do bieżącej wody...

    OdpowiedzUsuń