czwartek, 26 grudnia 2013

Vipera nr. 29

Hej !

Widziałam ostatnio recenzję czerwonego lakieru z OPI ze złotymi drobinkami na blogu Sylwii (link do recenzji). Ten lakier bardzo mi się spodobał i przypomniałam sobie, że przecież mam w swojej kolekcji bardzo podobny kolor ;) Mam na myśli lakier z Vipery w numerze 29



Kupiłam go w zwykłej drogerii za ok. 5 zł. Nie miałam wcześniej lakierów z tej firmy i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Na moich paznokciach do pokrycia całkowicie płytki potrzeba 2 warstw, jednak kolor ten jest bardziej różowy niż czerwony. Dlatego żeby uzyskać kolor taki jak w buteleczce, jako pierwszą warstwę nakładam zwykły czerwony lakier. Generalnie na moich paznokciach lakiery utrzymują się dość długo, nie licząc ścierania na końcach. Ten lakier wytrzymuje mi bez ścierania na końcówkach ok 2-3 dni, a pomijając to nawet ponad tydzień. Jestem bardzo zadowolona z koloru tego lakieru i według mnie bardzo przypomina on lakier z OPI, o którym pisała Sylwia na swoim blogu. 

 ten lakier użyłam jako pierwszą warstwę

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale nie miałam dobrego światła. Jeśli chodzi o złoty lakier, również jest to Vipera, jeśli chcecie mogę Wam o nim zrobić osobną notkę :)

A według Was, czy te lakiery są podobne?;)

Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. Wydaje się, że lakiery rzeczywiście są podobne, aczkolwiek właśnie trudno mi ocenić przez jakość zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zrobię zdjęcia przy lepszym świetle i postaram sie dodać do notki ;)

      Usuń
  2. Ja oczywiście wszystko odwlekam na ostatnią chwile i jakoś przed sylwestrem zaczynam poszukiwania lakieru typowo sylwestrowego :)) Masz świetne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szafie Bell pojawiły się bardzo fajne kolory (złoty i srebrny) w sam raz na sylwestra;p

      Usuń
  3. Masz takie śliczny kształt paznokci ! :D

    OdpowiedzUsuń