piątek, 13 grudnia 2013

Zimowe paznokcie

Hej !

Korzystając z wolnego piątku i dostępu do w miarę dobrego światła, postanowiłam że pokażę Wam moje paznokcie. Gdy tylko zaczął się grudzień, nabrałam ochotę na inne kolory, niż te, które miałam w miesiącach jesiennych. Nie wiem, czy tylko mi zima bardzo kojarzy się z kolorem niebieskim ;)


 



Nie jest to trudny sposób na paznokcie, ale według mnie dość efektowny ;) Użyłam do tego dwóch lakierów z Safari, niebieskiego i srebrnego brokatowego. Pod lakier nałożyłam standardowo odżywkę Eveline 8w1, a na wierzch, żeby paznokcie ładnie się błyszczały, użyłam szybko schnącego top coatu z Essence

Nie wiem czy interesują Was tego typu posty, ale ja bardzo lubię malować paznokcie i ozdabiać je;) Na pewno dodam notkę z opinią na temat lakierów Safari, bo podejrzewam, że wiele osób negatywnie do nich podchodzi, ze względu na ich niską cenę.

Pozdrawiam, Magda ;)

1 komentarz:

  1. Fajnie, że użyłaś innych kolorów niż te jesienne. Według mnie niebieski wygląda znakomicie :) Teraz jest moda, żeby paznokcie na palcu serdecznym były w innym kolorze lub miały inny wzór a ty zaszalałaś i bardzo kreatywnie pomalowałaś inaczej nie tylko dwa z panokci. Nie może być nudno i tak ma być! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń