środa, 24 września 2014

Wrześniowe zakupy + Szaleństwo zakupów

Hej !

Zbliża się koniec miesiąca, więc przyszedł czas na pokazanie Wam zakupów, jakie zrobiłam w przeciągu ostatniego miesiąca. Zauważyłam, że we wrześniu kupiłam bardzo mało rzeczy... Ale postanowiłam, że mimo to Wam je pokażę ;) 


Jako pierwszą kupiłam Soft Matt Lipcream z Manhattanu w numerku 56K. Ma on kolor właśnie taki jasny różowy jak na zdjęciu. Zapłaciłam za niego 7 zł, w małym sklepie kosmetycznym w Galerii Olimp. Dobrze mi się sprawdza ale trochę wysusza usta. Dość długo zostaje na ustach ale po jakimś czasie jak już zastyga, to trochę dziwnie 'sucho' wygląda na moich ustach. Może dlatego, że często mam je przesuszone...


Później do mojej kolekcji wosków z przywędrował wosk z Yankee Candle o zapachu Mandarin Cranberry. Ostatnio pojawił się o nim post na blogu.


W Drogerii Natura zauważyłam w koszyczkach z przecenami Paper Print z Essence. Widziałam je już jakiś czas temu ale nie byłam do końca przekonana, bo myślałam, że trzeba do nich dokupić specjalny lakier. Dzień przed zakupami zobaczyłam filmik na YT właśnie o używaniu tych 'gazet' na paznokcie, wcale nie było to takie trudne... Kiedy zobaczyłam, że jedno opakowanie kosztuje całe 2.99 zł od razu wybrałam sobie dwa, w różnych wariantach wzorków. Spróbowałam sobie je już dzisiaj i jak na pierwszy raz wyglądają nawet ok;) Jeśli chcecie będę mogła zrobić o nich post na blogu, jak jeszcze je popróbuję.


Ostatnim zakupem jest pasta do oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom z Ziaji z nowej serii Liście Manuka. Mam wrażenie, że każdy ma już jakiś produkt z tej serii... Jednak ja dopiero teraz dorwałam swój. Kupiłam tą pastę za 5.99 zł w promocji w Drogerii Natura. Na wszystkie produkty z tej serii jest obecnie promocja w Naturze. 



Chciałabym Wam dać znać o 'Szaleństwie zakupów', które będzie w weekend 4-5 października. Kupony promocyjne są dostępne w gazetach : Elle,  Glamour i InStyle. Zachęcam Was do przejrzenia jakie ciekawe kupony można zdobyć;)

Pozdrawiam, Magda ;)

11 komentarzy:

  1. Znowu jakiś weekend zniżek? Trzeba pójść obejrzeć jakie ciekawe sklepy są uwzględnione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... muszę się wybrać do Natury :( i znów wydam pieniążki. nieeee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz sie szykuje na weekend zniżek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasta jest świetna. Właśnie ją kończę.
    Ładny kolor tej szminki/błyszczyku. Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zaopatrzyłam się jeszcze z jesienne woski:) mam jeszcze kolekcję z lata:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego lipcreama z Manhattanu i bardzo go nie lubię, a szkoda, bo mam piękny kolor a na ustach wygląda strasznie. I bardzo je wysusza... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chyba taki sam kolor tego Manhattanu i zgadzam się z opinią, na ustach nie wygląda zbyt dobrze. wyślę mamę żeby mi kupiła te kosmetyki z ZIaji :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki ale jeśli wysusza to chyba nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żel z Isany tez posiadam od niedawna i jest super. Szczególnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głośno ostatnio o tych kosmetykach Ziaji z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń