wtorek, 9 września 2014

Woskowe nowości z Candle Room

Hej !

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać nowe woski i opowiedzieć trochę o stronie internetowej, z której je kupiłam.  



Są to 4 woski z Yankee Candle : Sugared Apple, Christmas Cookie, Vanilla Cupcake i 'Pachnący upominek od Candle Room' (o którym wspomnę później), O każdym zapachu będzie osobny post na, jak tylko je wypróbuję i podejrzewam, że będzie to raczej gdy zrobi się chłodniej, bo są to typowe ciepłe zapachy. Jedynie wosk Christmas Cookie ma już swoją mini recenzję na moim blogu. 
Chciałabym Wam opowiedzieć trochę o stronie, na której zamówiłam te woski, a mianowicie Candle Room. Jest to sklep internetowy, który w swoim asortymencie ma wiele zapachów Yankee Candle i nie tylko. Dowiedziałam się o nim przez bloga o takiej samej nazwie jak sklep, na który z resztą serdecznie zapraszam ;) Można tam znaleźć opisy różnych zapachów i promocje, które obowiązują w sklepie internetowym. Każdy wosk kupiłam za 5 zł, ponieważ przez całe lato była na nie promocja. Teraz kosztują 7 zł, czyli normalna cena. Najbardziej zależało mi na zapachu Sugared Apple i to był jeden z niewielu sklepów internetowych, gdzie znalazłam ten zapach. Resztę wosków zakupiłam przy okazji :) Jeśli chodzi o kontakt ze sklepem jest bardzo dobry. Zamówienie zostało zrealizowane w piątek i paczka była u mnie w poniedziałek, czyli jak dla mnie szybko ;) Dostajemy informacje na maila na jakim poziomie jest nasze zamówienie, co według mnie jest bardzo dobrym pomysłem, bo wiemy co dzieje się z paczką.




Pachnący upominek, który widzieliście na zdjęciu był to wosk o zapachu Lemon Lavender, który w dniach, kiedy złożyłam zamówienie był dodawany jako gratis do każdej paczki. Według mnie jest to bardzo fajna inicjatywa ze strony sklepu. Wiem, że nie zdecydowałabym się sama na kupno tego zapachu, a dzięki temu, ze go dostałam miałam okazję go przetestować i muszę przyznać, że przypadł mi do gustu :)


Wszystkim serdecznie polecam zajrzeć chociaż na stronę Candle Room oraz na bloga. Może znajdziecie coś dla siebie ;)

Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że nie proszono mnie o żadną recenzję i piszę ten post z własnej woli, bo uważam, że warto polecić ten sklep ;)
Pozdrawiam, Magda ;)

7 komentarzy:

  1. Tych wosków jeszcze nigdy nie miałam :). Moje YC kupiłam w Organique w stacjonarnym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się ostatnio zaopatrzyłam w nowe woski i testuję powoli;) Mam samą lawendę bez cytrynki, ale jestem ciekawa jak pachnie Twoja wersja:)
    Wanilię znam:) a pozostałych nie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych wosków jeszcze nie miałam, ale ciekawi mnie Vanilla Cupcake :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego sklepu, idę się tam rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inicjatywa z taką promocją :) Kiedy zamawiałam swoje YC też rozglądałam się po różnych stronkach ale akurat najlepiej było zamówić przez allegro :) przydatny post ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam YC!! Co prawda mam tylko jeden wosk, ale teraz gdy powoli rozpoczynam sezon na palenie kominka, zamierzam zaopatrzyć się w kolejne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń