niedziela, 21 września 2014

Mandarin Cranberry

Hej !

Przez ostatnie dni stwierdziłam, że wrócę do wosków. Jako, że zbliża się jesień, dni są chłodniejsze i szybciej robi się ciemno, poczułam potrzebę ocieplenia tych wieczorów. Chciałam wypróbować nowy wosk w mojej kolekcji - Mandarin Cranberry. Był to pierwszy zapach, który chciałam sobie kupić, a jednak mam go dopiero teraz, czyli po ponad pół roku. 





"Zapach soczystych mandarynek i słodkiej żurawiny oprószonych korzennymi przyprawami. Delikatnie rozgrzewa i otula owocową słodyczą." - Candle Room

Przez opakowanie można wyczuć zapach cytrusów i czegoś słodkiego, myślę, że to własnie za sprawą żurawiny. Po roztopieniu go w kominku wyczuwam zapach pomarańczy i mandarynek. Na drugim miejscu czuć nutę słodyczy. Zapach jest niby kwaśny, cytrusowy a jednak słodycz z żurawiny dodaje mu czegoś oryginalnego. Nie jest banalny, wydaje mi się, że właśnie dzięki dodaniu zapachu żurawiny. 


Po rozgrzaniu go w kominku, żeby sprawdzić jego intensywność, wyszłam na chwilę z pokoju. Wróciłam po ok 2 minutach i gdy zbliżałam się do drzwi poczułam zapach tego wosku. Chciałabym dodać, że mój pokój nie należy do najmniejszych... Zapach jest intensywny ale nie dusi. Paliłam ten wosk już 4 razy i za każdym razem od włożenia nowego podgrzewacza, aż do jego wypalenia. Ten zapach w ogóle mi nie przeszkadza. Ociepla atmosferę w moim domu, poprawia mi nastrój i mogę się przy nim zrelaksować. 

Kosztuje jak każdy wosk 7 zł, ale w miesiącu wrześniu na ten właśnie zapach (i na Honey&Spice) jest promocja -20 % w sklepie internetowym Candle Room

Miałyście ten zapach? Jeśli tak to co o nim sądzicie? ;) 

Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie mam ale na pewno kiedyś u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tego wosku.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten zapach bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę w końcu spróbować wosków, bo nigdy ich nie paliłam.. Postanowiłam, że tej jesieni to zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj je koniecznie, tym bardziej jesienią i zimą ;)

      Usuń