niedziela, 7 września 2014

Sierpniowe zakupy

Hej !

Przyszła kolej na zakupy, które poczyniłam w sierpniu. Chciałabym Wam pokazać kilka moich nowości i od razu niektóre polecić.





Kupiłam sobie 3 żele pod prysznic z Isany. Skończył się mój żel z Dove i musiałam kupić coś nowego. Dużo dobrego o nich słyszałam więc stwierdziłam, że warto je wypróbować. Najpierw wzięłam ten z masłem shea, który był bardzo fajny. Później dokupiłam kremowy żel z aloesem i jogurtem i ten z melonem i gruszką, do którego nie byłam przekonana ale bardzo go polubiłam. Kremowe żele kupiłam za 2.99 zł, a oliwkę za 3.99 zł
Zaopatrzyłam się też w Bloker z Ziaji za ok 6 zł.







Teraz czas na zakupy z Biedronki. Na początku miesiąca dorwałam za całe 3 zł peeling morelowy z Soraya. Dostałam też od mamy pędzle, które już jakiś czas temu były dostępne w Biedronkach (nie wiem jak się uchowały do tego czasu), teraz kosztowały 10 zł. Na promocjach kupiłam też świeczkę z Avril, za 3.99 zł, która już wypaliłam ale nie pachniała bardzo intensywnie. Kupiłam 3 paczki chusteczek odświeżających za 2.99 zł. Ostatnio weszły do biedronki kosmetyki z BeBauty, produkowane przez Bell. Skusiłam się na kredkę do oczu - 6.99 zł, w kolorze brązowym, tint do ust - 6.99 zł (miałam kiedyś taki z Bell i bardzo fajnie mi się sprawdził) i puer matujący za 9.99zł . Będzie o nich recenzja na moim blogu jak dłużej je potestuję :)




W Naturze na promocjach udało mi się kupić temperówkę z Essence za 4.99 zł. Długo szukałam dobrej temperówki, która nie będzie łamała i źle ostrzyła kredek i nareszcie znalazłam ;) Kupiłam też za całe 2.99 zł (!) pigment z Essence w miedzianym kolorze.




W Golden Rose kupiłam sobie czarną kredkę za 10 zł (na moim stoisku są podwyższone ceny, nie mam pojęcia dlaczego...). Dopiero robiąc zdjęcia na bloga zauważyłam, że to kredka do brwi, ale ja używam jej do kresek. W aptece za 12.90 zł kupiłam Benzacne, o którym dużo dobrego słyszałam i mam nadzieję, że mi się sprawdzi:)



Coś z czego się najbardziej cieszę to woski z Yankee Candle, które zamówiłam na stronie Candle Room. Zdecydowałam sie na Sugared Apple, Vanilla Cupcake i Christmas Cookie i w gratisie dostałam wosk o zapachu Lemon Lavender, do którego nie byłam przekonana ale po odpaleniu zapach bardzo mi się spodobał ;) Skorzystałam z promocji i kupiłam każdy wosk za 5 zł.

To by było na tyle jeśli chodzi o zakupy w sierpniu. Ciekawa jestem, na które kosmetyki z BeBeauty się skusiłyście ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

5 komentarzy:

  1. Benzacne używam w razie potrzeby i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam te pędzle za 10 zł w Biedronce. U mnie nawet nadal są :D Woski za 5zł? Super okazja :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Bell, więc muszę się przyjrzeć temu BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń