poniedziałek, 15 września 2014

Paznokcie #3 "panterka na jesień"

Hej !

Dopiero teraz zauważyłam, że właściwie nadeszła już jesień...Mam jeszcze wakacje więc tak do końca jeszcze to do mnie nie dociera, poza tym po pogodzie w ogóle tego nie widać;) Jednak stwierdziłam, że na moich paznokciach coraz częściej będą gościć jesienne kolory. Na początek postawiłam na bordowy lakier. Jednak sam bordowy byłby zbyt smutny. Dodałam więc coś co go ożywi ;)




Jak wiecie, bardzo lubię panterkę, ogólnie podobają mi się motywy zwierzęce. Żeby nie było monotonnie do koloru bordowego dodałam na beżowej bazie panterkę. Bardzo podoba mi się taki wzór, szczególnie na takiej długości paznokci, jaką teraz mam.


Do tych paznokci użyłam jedynie lakierów z Golden Rose. Niestety starł mi się numerek bordowego lakieru z Miss Selene, który użyłam na wszystkich paznokciach, z wyjątkiem serdecznego. Na niego położyłam lakier z Golden Rose z serii Color Expert w numerku 07. Panterkę zrobiłam bordowym lakierem, który użyłam na inne paznokcie, później dołożyłam błyszczącego brązowo-bordowego lakieru z Miss Selene w numerze 189. Obrysowałam je nieregularnie czarnym lakierem z Miss Selene- nr. 160, za pomocą wykałaczki

Mam nadzieję, że podoba się Wam taki pomysł na jesienne paznokcie;)

Pozdrawiam, Magda ;)

2 komentarze: