czwartek, 1 stycznia 2015

Merry Marshmallow

Hej !

W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o wosku z Yankee Cande o zapachu Merry Marshmallow. Jest to wosk z jednej z zimowych kolekcji. 


Jakiś czas temu kupiłam sobie wosk o zapachu Fireside Treats, który też jest piankowym zapachem. Niestety raczej mi się on nie spodobał. Trochę się bałam, że ten też będzie miał nutę zapachową, która była w tamtym ale postanowiłam spróbować. 
Kiedy powąchałam go przez opakowanie był to typowo słodki zapach, wyczuwalna była delikatna wanilia i jakiś jeszcze słodki zapach. Po odpaleniu w pokoju zaczął unosić się delikatny, słodki ale nie mdlący zapach. Było go czuć prawie od razu po stopieniu się wosku w kominku. Myślałam, że nie będzie się aż tak dobrze utrzymywał i roznosił po pomieszczeniu a jednak byłam nim pozytywnie zaskoczona. 
Wydaje mi się, że będzie to zapach odpowiednie zarówno na zimę jak i chłodniejsze dni wiosny, czy lata. Jest to jeden z delikatniejszych ze wszystkich słodkich zapachów jakie posiadam z Yankee Candle. 
Mam ten wosk ze sklepu Candle Room, zajrzyjcie sobie też na ich blog, gdzie również jest opisany ten wosk. Cena wosku to jak zwykle 7 zł. 

A Wy co myślicie o tym zapachu jeśli go miałyście?;)

Pozdrawiam, Magda ;)

4 komentarze:

  1. Tego wosku jeszcze nie znam ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tego zapachu, wiem że wiele osób się zachwyca, ale mnie chyba on by się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy żadnego wosku z yc ;-)

    OdpowiedzUsuń