środa, 14 stycznia 2015

Eveline Cosmetisc Color Edition 911

Hej !

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją lakieru do paznokci z Eveline Cosmetics, z serii Color Edition w numerze 911. Chciałabym Wam opowiedzieć coś więcej o tym lakierze, bo bardzo przypadł mi do gustu, znalazł się nawet w ostatnich ulubieńcach ;) A więc zapraszam ;)


niestety na drugim zdjęciu jest słabe światło

Lakier ma gruby pędzelek, można nim pokryć jednym ruchem mniejszy paznokieć. Jest to jeden z bardziej kryjących lakierów, jakie mam w swojej kolekcji. Jedna warstwa wystarcza na przykrycie płytki paznokcia, jednak ja wolę nakładać dwie. Dzięki temu, że bardzo szybko wysychają, nie ma problemu z dokładaniem warstw. Lakier nie schodzi z paznokci, może minimalnie jak każdy ściera się na końcówkach. Jest on bardzo długotrwały, wytrzymuje mi ok tygodnia na paznokciach. 
Jeśli chodzi o kolor, jest to typowy, mocno czerwony kolor. Taki jakiego szukałam ;)
Lakiery z tej serii kosztują ok 9 zł w szafach z kosmetykami Eveline Cosmetics. W buteleczce mamy 12 ml. Dostępne jest też wiele innych kolorów, którym warto się przyjrzeć ;) 
Nie spodziewałam się, że lakier z tej firmy tak pozytywnie mnie zaskoczy. Spodziewałam się trochę gorszej jakości, a jednak ;) 

Polecam Wam wszystkim wypróbować lakier z tej serii;)

Pozdrawiam, Magda ;)


5 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek, miałam lakiery z Eveline i byłam zadowolona z ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery z takimi pędzelkami-łopatami. Malowanie nimi paznokci idzie o wiele szybciej i przyjemniej. Co do samego koloru to bardzo mi się podoba. W końcu to klasyczna czerwień, a ja takie ponadczasowe barwy uwielbiam. Nie miałam jeszcze lakieru tej firmy. Jedynie kultową odżywkę 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwone lakiery. Są idealne zarówno na co dzień, jak i na jakieś większe wyjścia :)
    Ten prezentuje sie bardzo ładnie na paznokciach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń