sobota, 31 stycznia 2015

Eveline Cosmetisc CC Cream 8in1

Hej !

To już ostatni post z serii Eveline. Nie chciałam robić tego tak pod rząd ale niestety czasem tak wychodzi. Dzisiaj powiem Wam trochę o kremie CC 8w1 rozświetlającym




Od razu mówię,że niestety recenzja tego produktu będzie najkrótsza. Niestety nie miałam możliwości używania tego produktu wiele razy. Nałożyłam go zaledwie dwa razy na swoją twarz i to nosiłam go tylko kilka godzin w domu. Kolor niestety jest dla mojej cery za ciemny, zdecydowanie zbyt pomarańczowy. Do tego moja skóra potrzebuje dużego krycia, a ten krem niestety niczego prawie mi nie zakrywa. Sama z siebie nie kupiłabym sobie tego produktu, bo po prostu nie jest on dla mojej skóry. Wydaje mi się, że sprawdzi się on za to osobom, które nie potrzebują codziennie nakładać podkładu. Nie jestem pewna, czy są jaśniejsze kolory. Mam wrażenie, że największym problemem podkładów drogeryjnych z tych tańszych marek jest właśnie średnia kolorystyka. 
Płacimy ok 20 zł za 50 ml produktu. Niestety muszę wystawić negatywną opinię temu produktowi, ze względu na niezgranie się z moją cerą.

Miałyście go? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam, Magda;)

4 komentarze:

  1. Nie używam kremu CC, ostatnio czytam o tym same negatywne recenzje. Raczej go nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie produkty z Eveline do twarzy niestety się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go i raczej się nie skuszę ;/ choć w zapasach mam ich krem CC tylko w zielonym kartoniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie kryje, to już go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń