wtorek, 20 stycznia 2015

Eveline Cosmetics Colour Celebrities 635

Hej !

Dzisiaj dalej będę kontynuować serię 'Eveline' ;) Z lakierów do paznokci przechodzę do pomadki z serii Colour Celebrities w numerku 635





Opakowanie szminki od razu przykuło moją uwagę ;) Wygląda bardzo ekskluzywnie i drogo. Pomadki w opakowaniu jest dość dużo, nie znalazłam jednak nigdzie gramatury, Kolejne, co zauważyłam, a raczej poczułam, tuż po otwarciu szminki to zapach. Ma bardzo wyczuwalny, owocowy zapach
Jak widzicie na zdjęciach pomadka ma bardzo piękny, czerwono-bordowy stonowany kolor. Na ustach jest minimalnie delikatniejszy. Ma kremową konsystencję, wydaje się jakby nawilżał moje usta. Jest prawie niewyczuwalny po nałożeniu, raczej jak masło do ust a nie jak pomadka. Utrzymuje się dość długo, po jakimś czasie się ściera ale w miarę równomiernie
Do mojej karnacji ten kolor bardzo pasuje. Zapłacimy za nią ok 13 zł, więc nie jest droga. Możecie ją dostać w szafach Eveline.

Ta szminka bardzo mi się spodobała ale nie wiem, czy kupię kolejną z tej serii. A Wy miałyście do czynienia z pomadkami z tej serii? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

2 komentarze:

  1. Wiele pozytywnych opinii słyszałam na temat tych pmadek, jednak nigdy nie widziłam ich stacjonarnie, chyba będę musiała zamówić je na ich stronie ; )

    nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń