piątek, 23 stycznia 2015

Eveline Cosmetisc Aqua Platinum 484

Hej !

Dzisiaj będzie druga część postów szminkowych. Opiszę Wam pomadkę z firmy Eveline Cosmetics z serii Aqua Platinum w numerze 484.



Opakowanie pomadki jest raczej zwyczajne, podoba mi się to, że na górze ma okienko ułatwiające rozpoznanie koloru szminki. Zapach ma bardziej słodki niż pomadka, o której pisałam ostatnio. Jest to słodki, owocowy zapach. Jeśli chodzi o kolor to jest on jasno różowy, połyskujący na ustach może jakby perłowy, nie ma żadnych grubych drobinek brokatu ani nic podobnego. Nie miałam okazji nosić jej wiele razy, bo kolor nie pasuje do mojej karnacji. Testowałam ją w domu i sprawdza się dość dobrze. Daje uczucie nawilżenia na ustach, na pewno nie wysuszy wam ich. Dość długo się utrzymuje. Niestety bardzo podkreśla suche skórki. Często mam suche usta i poskubane skórki więc nie gościłaby ona zbyt często na nich. Może gdyby kolor był ciemniejszy bardziej by mi się spodobała. 
Szminka kosztuje ok. 10 zł w szafach z kosmetykami Eveline, więc cena jest bardzo korzystna. 
Niestety nie jestem do niej dobrze nastawiona ze względu na kolor i na podkreślanie skórek. Jednak za taką cenę można ją spróbować. Wydaje mi się, że dla blondynek byłaby idealna ;)

A Wy macie o niej jakieś zdanie?

Pozdrawiam, Magda ;)

1 komentarz: