poniedziałek, 26 stycznia 2015

Eveline Cosmetisc Argan Oil korektor 8w1

Hej !

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić jednym z moich ostatnich ulubieńców. Mowa o korektorze 8w1 z Eveline z serii Argan Oil kryjąco-rozświetlającym. Jednak po mojej krótkiej recenzji nie wszystkim może się on spodobać...






Używam tego produktu już od około miesiąca i wydaje mi się, że mogę już o nim co nie co powiedzieć. Na początku chciałabym zaznaczyć, że moje cienie pod oczami nie są jakieś specjalnie mocne, więc nie trzeba wiele, żeby je zakryć. Ten produkt sprawia się bardzo dobrze ;) Jak widzicie na zdjęciach po chwili zmienia kolor, widocznie ciemnieje. Mimo to po roztarciu go pod oczami, jakby nie był już tak ciemny. Moja skóra ma taki kolor, że akurat pasuje do niej odcień NUDE, który mam. Korektor nie wysusza mojej skóry pod oczami, utrzymuje się przez cały dzień i nie zbiera się. Jest jeszcze dostępny w odcieniu Light. Nie zauważyłam, żeby redukował jakoś widocznie cieni pod oczami. Używam go tylko pod oczy, na wypryski się nie za bardzo na daje.
Cena tego produktu to ok 15 zł. Wydaje mi się, że są dostępne w szafach Eveline. Wiem, że gdy skończy mi się to opakowanie na pewno kupię sobie następne ;)

Polecam Wam wypróbować ten korektor;)

Pozdrawiam, Magda ;)

2 komentarze:

  1. Sporo o nim czytałam :) Ja używam korektora z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam już o tym korektorze, ale u mnie produkty kolorowe do twarzy z Eveline się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń