niedziela, 14 grudnia 2014

Summer Scoop

Hej !

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o wosku, który na początku nie zachwycił mnie ale kiedy po jakimś czasie znowu go odpaliłam zmieniłam o nim całkowicie zdanie. Mam na myśli wosk Summer Scoop oczywiście z Yankee Candle. 



Zamówiłam ten wosk, bo słyszałam o nim dużo dobrego. Byłam ciekawa czy będzie tak pięknie pachniał jak wszyscy mówili. Na początku gdy go powąchałam byłam zachwycona. Na prawdę pachniał lodami truskawkowymi z czymś cierpkim, może to te owoce z obrazka ;p Później gdy zapaliłam go w kominku przez chwilę pachniał pięknie, ale potem wydawał mi się mdły i jakiś taki dziwny... Odłożyłam go więc i zupełnie o nim zapomniałam. Dopiero jakiś czas temu postanowiłam go znowu odpalić. Stwierdziłam, że dam mu jeszcze szansę. Odpaliłam go w kominku i ponownie poczułam bardzo ładny zapach. Były to znów lody truskawkowe i coś cierpkiego. Nie wiem czy czuję tam wanilię, ale owoce są tam zdecydowanie. Jak dla mnie nie jest to zapach na lato, raczej na zimę. Na chłodne wieczory, kiedy zapach nie będzie mdły, tylko ocieplający. Podsumowując, jak dla mnie jest to owocowy, słodki zapach :)
Jak wszystkie woski kosztuje 7 zł. Mam swój ze strony Candle Room. Nie polecam tego zapachu wszystkim, ale tym którzy lubią słodkie zapachy. 

Miałyście już ten wosk? Jakie są Wasze wrażenia ?;)

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, ale skoro jest słodki, to pewnie bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszystkie zapachy z dodatkiem wanilii lepiej sprawdzają się zimą.

    OdpowiedzUsuń