niedziela, 11 stycznia 2015

Grudniowi ulubieńcy 2014

Hej !

Trochę się spóźniłam z ulubieńcami poprzedniego miesiąca ale mam nadzieję, że miło Wam będzie i tak obejrzeć ten post i może akurat się czymś zainspirujecie. Grudzień trwał dla mnie bardzo długo, każdy dzień niesamowicie się ciągnął ale mimo to, ciężko było mi znaleźć ulubieńców do tego postu. Jednak jak widzicie udało mi się zebrać kilka kosmetyków i nie tylko;)

KOLORÓWKA





Pierwszym z moich ulubionych kosmetyków do makijażu jest zdecydowanie korektor rozświetlający BB z Bell w odcieniu 01 light. Kupiłam go w Naturze za 17 zł. Jest to cena do przeżycia ale mógłby być tańszy... Nie mam jakichś bardzo widocznych cieni pod oczami, a ten korektor wszystko mi dobrze zakrywa. Jest to od teraz jeden z moich ulubionych korektorów pod oczy. 
Kolejnym ulubieńcem jest zdecydowanie lakier do paznokci z Eveline z serii Color Edition w numerze 911. Jest to kolor mocno czerwony. Przy jednej warstwie już bardzo dobrze kryje. Długo utrzymuje się na paznokciach i bardzo szybko wysycha. Kosztuje ok 9 zł i jest dostępny w szafach Eveline. Na pewno skuszę się na inne kolory z tej serii. 
Nie pomyślałam, że cień w kremie z Maybelline Color Tattoo w odcieniu 35 on and on bronze. Kiedy go kupiłam i użyłam pierwszy raz niezbyt mi się spodobał. Nie utrzymał mi się zbyt długo i zrolował. Postanowiłam jednak dać mu drugą szansę i o dziwo sprawdził mi się bardzo dobrze. Nałożyłam go tylko na powiekę ruchomą. Utrzymał się cały dzień bez rolowania i ścierania. Jest świetną bazą pod cienie ;) 
Ostatnim z ulubieńców kolorówkowych jest błyszczyk z Golden Rose z serii Color Sensation w numerze 103. Nie lubiłam błyszczyków do czasu aż nie kupiłam sobie tego. Nie klei się na ustach, dość długo jak na błyszczyk się utrzymuje, daje bardzo delikatny kolor i pięknie pachnie ;) Kosztuje ok 13 zł.

PIELĘGNACJA



W grudniu z pielęgnacji po raz pierwszy zaczęłam używać balsamu do ciała. Mam na myśli ten z Eveline z olejkiem arganowym. Bardzo szybko się wchłania i dość dobrze nawilża. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby szybko się wchłaniał. Nie ma co prawda zbyt ładnego zapachu ale to dam radę przeżyć.
Jestem pod wrażeniem kosmetyków z BeBeauty z Biedronki, które niedawno były dostępne w zestawie : mydło w płynie, płyn do kąpieli i żel pod prysznic. Wybrałam zapach Cookies i jestem z niego bardzo zadowolona. Jest słodki, maślany - typowo ciasteczkowy ;) Dobrze myją ciało i nawilżają, a do tego zapach bardzo dobrze utrzymuje się na ciele. Żel pod prysznic ma konsystencję budyniu, co pod prysznicem jest bardzo przyjemne ;) Teraz ten zestaw jest w promocji za 10.99 zł- polecam go każdemu ! ;)

ZAPACH



W grudniu najpiękniejszym jak dla mnie zapachem był tym razem wosk z Kringle Candle - Hot Chocolate. Pachnie bardzo intensywnie już na samym początku. Jest to typowy zapach gorącej czekolady ;)
Spodobały mi się też świeczki z IKEA o ciasteczkowym zapachu. Również jest on słodki;) Bardzo długo się palą i przez całe palenie unosi się ładny zapach ;)

NAPÓJ


Jeśli chodzi o napój to moim ulubionym w grudniu był sok do rozcieńczania z wodą z Herbapolu o smaku pieczonego jabłka z cynamonem. Jest bardzo zimowy, słodki. Jednak nie każdemu może on się spodobać. 

INNE

Gdy tylko pomyślałam o tym, żeby napisać post o ulubieńcach pierwsze co przyszło mi do głowy to to, że muszę poruszyć wątek Studia Accantus


Nagrywają oni różne piosenki, głównie musicale ale też piosenki z bajek Disneya. Ostatnio wydali swoją drugą już płytę z kolędami. Ale dlaczego o nich wspominam? Gdy tylko usłyszałam ich pierwsze wykonanie piosenki z Króla Lwa 'Krąg życia' - zakochałam się z ich piosenkach. ;) Są wspaniałymi artystami i zachęcam Wam serdecznie do przesłuchania choć jednego z ich wykonań ;) Nie wyobrażam sobie dnia, bez przesłuchania choć jednej ich piosenki ;)

To byłoby na tyle z moich ulubieńców ;) Mam nadzieję, że Wam się podobał ten post ;) 

Pozdrawiam, Magda;)

5 komentarzy:

  1. znam jedynie lakiery eveline, które też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor czerwieni w lakierze do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Color Tattoo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczko Eveline miałam i było bardzo dobre, jedno z lepszych. Piękny lakier czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post , piosenka bardzo mi się podoba pozytywna grupa <3

    OdpowiedzUsuń