czwartek, 1 maja 2014

Kwietniowe zakupy

Hej !

Jak już wcześniej wspominałam chciałabym Wam pokazać moje zakupy z kwietnia i dzisiaj przyszedł na to czas ;) W tym poście będą to kosmetyki, które kupiłam w tym miesiącu, ale bez tych z promocji z Rossmana i Natury, bo o nich będzie osobny post;)

Zacznijmy od tego co zamówiłam z przez internet albo z katalogu. Na stronie Minti Shop zamówiłam sobie z koleżanką paletki z MUA Undress Me Too, zapłaciłam za nią 20.90 zł. Dużo dobrego o niej słyszałam. Podobno jest odpowiednikiem paletki Naked 2, ale ja nigdy nie będę miała raczej okazji tego sprawdzić ;p Jak na razie sprawdza się bardzo dobrze, cienie dość długo się trzymają i tylko minimalnie przy nakładaniu te ciemniejsze się osypują.
Z Avonu postanowiłam sobie zamówić spray utrwalający makijaż, który polecała Hania z kanału Digitalgirl na YT. Udało mi się go dostać w cenie ok. 15 zł, normalnie kosztuje ponad 30 zł, co dla mnie jest dość dużo tym bardziej, że to mój pierwszy tego typu kosmetyk. Sprawdza się jak na razie bardzo fajnie, co dla mnie najważniejsze, nie 'zabiera' mojej skórze zmatowienia ;)



Teraz pokażę Wam dwa kosmetyki z Biedronki. Jakiś czas temu widziałam już ten krem z Deba i zastanawiałam się czy by go sobie nie kupić. Sprawdziłam go ostatnio na wizażu i ma bardzo dobrą opinię, więc się skusiłam. Nie jestem pewna, czy jest on cały czas dostępny. Kosztował 3.99 zł, ja wzięłam wersję zapachową słodkie migdały, jest jeszcze nagietkowa. Pachnie PRZEPIĘKNIE ! ;) Mogłabym nim cały czas smarować ręce, bo niestety zapach po chwili się ulatnia :( Krem szybko się wchłania i fajnie nawilża.
Kupiłam też jak zwykle na zapas mój ulubiony płyn micelarny z BeBauty za ok. 5 zł.



W Rossmanie udało mi się także kupić kilka kosmetyków. Dorwałam kredkę do ust z Wibo, której byłam bardzo ciekawa. Kosztowała ok. 8 zł i według mnie jest nawet ok, tylko zawsze na nią stosuję jeszcze błyszczyk. W przecenie kupiłam tez Carmex za ok. 7 zł. Nie widziałam wcześniej tego zapachu, był chyba jeszcze taki waniliowy. Teraz w Rossmanie można kupic wszystkie rodzaje maseczek z Rival De Loop za 0.99 zł, co według mnie jest świetną ceną i nie wiem czy nie skuszę się na jeszcze jakieś ;)




Będąc w Hebe udało mi się dostać małą wersję suchego szamponu Batiste, za ok. 7 zł. Szukałam jej, bo jednak dużą butlę nosić w torebce to lekka przesada;p 
Wspominałam już w innym poście o idealnym białym lakierze do paznokci . Kupiłam go na stoisku Golden Rose za 3.90 zł, jest to kolor 03.



Jakiś czas temu w Drogerii Natura była promocja na maseczki z firmy Montagne Jeunesse, kosztowały 3.99 zł, a regularna cena to 6.99 zł. Jak dla mnie jest to dość drogo jak na maseczkę do twarzy,jednak podczas tej promocji skusiłam się na nie. Chciałabym napisać o nich osobny post, ale to dopiero jak wypróbuję każdą z nich. Jak na razie mogę powiedzieć, że ta z białą czekoladą jest super ! ;)


W sklepie z kosmetykami do włosów w Galerii Olimp kupiłam maskę do włosów, którą ostatnio bardzo polubiłam, czyli Dolce Latte. Za litr płacimy ok. 17 zł. Jest ona na prawdę wydajna i prześlicznie pachnie czymś słodkim ;) Jest bardzo fajna, a więcej o niej powiem w innym poście ;) 


Będąc w Pepco nie mogłam się powstrzymać, żeby nie kupić sylikonowej rękawicy. Zawsze chciałam ją mieć (może to dziwne;p) ale jakoś nigdy nie było okazji. Zapłaciłam za nią tylko 5 zł, więc to prawie nic ;p



Widziałam ostatnio na jakimś blogu pędzelek do paznokci, którym można też malować kreski eyelinerem. Szukałam idealnego pędzelka,  którym mogłabym nałożyć dość cienką kreskę eyelinerem z Maybelline i postanowiłam poszukać wśród tych do zdobień paznokci. Znalazłam taki, który w 100 % spełnia moje oczekiwania ;) Zapłaciłam za niego 9 zł w sklepie kosmetycznym w Galerii Olimp;)


To byłoby na tyle w tym poście ;) Macie, którąś z tych rzeczy? Jestem ciekawa czy próbowałyście tych maseczek ;)


Pozdrawiam, Magda ;)

12 komentarzy:

  1. śliczne kolorki paletki ;)
    widać, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tych kremów do rąk DeBa w Biedronkach, tylko szampony i odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je znalazłam na tej sekcji kosmetycznej ale to chyba były już resztki...:(

      Usuń
  3. Lubie zapach Batiste cherry:) na paletkę mua mam chęć ale mam już naked2 niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest świetna. Zakupy genialne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić sobie ta paletkę :)
    ten krem do rąk DeBa jest chyba cały czas dostępny, bo ja kupiłam go sobie jakoś w okolicach stycznia.. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle się okupiłaś. U mnie kwiecień był dość powściągliwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś myślałam o kupieniu cieni mua ale odpuściłam
    dawno nie widziałam nic z DeBa w biedronie, a chętnie bym kupiła bo odżywka była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ukochany Carmex w nowych zapachach?! Musze je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore zakupy :) Gratuluję.
    Paletka Mua i mnie kusiła, odkąd zobaczyłam ją na innym blogu.. może zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka MUA ma świetne kolory! Sama używam takich na co dzień :) Ten krem do rąk musi pięknie pachnieć, ależ bym się nim smarowała :D Nawet nie wiedziałam, że Wibo też ma takie kredki do ust! Kiedy wybiorę się do Rossmanna muszę się im bliżej przyjrzeć, bo zastanawiałam się ostatnio nad taką kredką z Revlona i Bourjois, a tu jeszcze Wibo doszło! :P

    OdpowiedzUsuń