piątek, 16 maja 2014

Dolce Latte - maska do włosów

Hej !

Dawno już nie było u mnie recenzji kosmetyków więc dzisiaj mam dla Was, krótką recenzję maski do włosów Dolce Latte. Jest to produkt profesjonalny, który jest dostępny w sklepach z kosmetykami do pielęgnacji włosów. Moja maska ma pojemność 1 litra, można jeszcze dostać ją w pojemności 250 ml. Za litrowe opakowanie zapłaciłam 18 zł, co nie jest zbyt dużą ceną jak na ten produkt. 



Konsystencja maski jest jakby budyniowa. Ma ona biały, lekko przeźroczysty kolor. Łatwo się ją wciera we włosy i delikatnie się pieni podczas aplikacji. Jeśli chodzi o zapach, jak dla mnie pachnie ślicznie, trochę mlekiem i kokosem. 
Na początku nie byłam do niej za bardzo przekonana, nie chciało mi się nakładać żadnej maski na włosy. Jednak po kilku użyciach nie wyobrażałam sobie, że mogłabym jej nie nałożyć ;) Używam szamponów oczyszczających i powodują one, że moje włosy są jakby szorstkie tuż po umyciu. Używam tej maski na połowę długości włosów, dzięki czemu nawilżam je, szczególnie końcówki, po tych mocnych szamponach. Po wysuszeniu włosy są miękkie, sypkie i bardzo ładnie pachną tą maską.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol (zmiękcza i wygładza skórę i włosy), Cetrimonium Chloride (Substancja kondycjonująca włosy: ułatwia rozczesywanie, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów), Dipalmytoylethyl Hydroxyethylomonium Methisulfate (substancja zapobiegająca elektryzowaniu włosów i zmiękczająca włosy), Parfum, Phenoxyethanol (konserwant), Methyldibromo Glutaronitrile (konserwant), Hudroxypropyltrimonium Hydrolized Casein (białko), Citric Acid, Hydrolized Milk Protein (nawilża, zmiękcza i wygładza włosy), Methylchlorisothiazolinone (Substancja rozpuszczalna w wodzie. Bezpieczna dla środowiska - biodegradowalna; konserwant), Sodium Cocoyl Glutamate (substancja pochodzenia naturalnego;  Substancja myjaca), Methylisothiazolinone (substancja kosnerwująca).

Może nie ma jakiegoś przecudownego składu ale bardzo ją lubię. Dobrze działa na moje włosy i nie robi im krzywdy ;) 

A Wy miałyście tą maskę? ;) Jaką maskę lub odżywkę do włosów mi polecacie?;)

Pozdrawiam, Magda;)

8 komentarzy:

  1. A ja znalazłam sklep, Gdzie można ją kupić za 12zł i właśnie się nad nią zastanawiałam... Teraz juz wiem, że pójdę po nią i ją kupię :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej maski. Ja używam z Biovaxu i jestem zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam do czynienia z tą maską, ale dobrze, że u ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie działa podobnie jak Kallos Late ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować :) akurat kończą mi się zapasy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jej...mam swoich maskowych ulubieńców, o których planuję niedługo napisać osobny post na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej maski, ale czytam o niej już kolejną dobrą recenzję, więc może się skuszę, choć może niekoniecznie na dużą pojemność, bo pewnie by mi się znudziła.

    OdpowiedzUsuń