niedziela, 27 kwietnia 2014

Panterkowy wzór na paznokciach

Hej !

Niestety musiałam na chwilę odstawić bloga, z powodu egzaminu, o którym teraz chcę jak najszybciej zapomnieć... :) Wcześniej nie dodawałam postów lakierowych a teraz wydaje mi się, że dodaję ich zbyt dużo ;p W najbliższym czasie pojawią się ulubieńcy i moje zakupy, o których chciałabym napisać ok. 3 posty. Dajcie mi znać, czy wolicie, żebym w przyszłości pisała jeden duży post o zakupach z całego miesiąca, czy gdy będzie ich dość dużo rozdzieliła je na dwa lub trzy haule ;)
Przechodząc do tematu paznokci, chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak w prosty sposób zrobić bardzo ładny wzór na paznokciach. Bardzo lubię motywy zwierzęce (oczywiście bez przesady;p) i wydaje mi się, że wiosną i latem panterka będzie u mnie często gościła na paznokciach.





Żeby uzyskać taki efekt nie potrzeba ani specjalnych przyrządów ani umiejętności. Wystarczy wybrać lakier bazowy,w moim przypadku był to lakier z Safari w kolorze pudrowego różu. Malujemy wszystkie paznokcie danym lakierem. Po wyschnięciu i wybraniu ciemniejszego (przeważnie) lakieru, robimy nim cętki na wybranych paznokciach i w wybranym miejscu. Zrobiłam je na paznokciu wskazującym w nieregularnie. Użyłam go tego lakieru z Golden Rose z serii Rich Colour w numerze 47. Następnie bierzemy wykałaczkę i wylewamy na kawałeczek kartki trochę lakieru do obramowania cętek. Maczamy końcówkę wykałaczki i obrysowujemy plamki w dwóch lub więcej miejscach. Możemy też tym kolorem dorysować małe plamki w pustych miejscach. Na koniec użyłam jeszcze na ciemniejsze miejsca lakieru z brokatem.


Jak widać użyłam do tego odcieni fioletowych i pudrowego różu. Jeśli chcecie możecie oczywiście wybrać sobie inną wersję kolorystyczną ;) Możecie też malować cętki na przykład na końcach paznokci, to też daje fajny efekt. 

Znacie ten wzór albo robiłyście go już u siebie na paznokciach? ;) 

Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wyglada, podoba mi sie panterka w takim wydaniu :) kiedys baardzo czesto miałam ją na pazurkach, ale zrobiłam sie leniuszkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki :) panterki jeszcze nie próbowałam w takiej kolorystyce, więc się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam tego wzoru. Bardzo mi się podoba, że jest tylko na jednym paznokciu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta panterka - kolorystyka też super. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszło i całkiem subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń