wtorek, 15 kwietnia 2014

Pizza inaczej ;)

Hej !

Dzisiejszy post będzie zupełnie inny niż pozostałe na moim blogu ;) Chciałam wprowadzić taką tematykę wcześniej ale nie mogłam się za to zabrać ;) Postanowiłam więc, że od dzisiaj co jakiś czas będą się pojawiać u mnie posty jedzeniowe ;) Jeśli oczywiście byłybyście tym zainteresowane ;) 
Chciałabym Wam pokazać dzisiaj bardzo szybki przepis na pizze w innym wydaniu ;) 



Nie wiem czy słyszałyście gdzieś o takim pomyśle na ekspresową pizzę, ale ja wpadłam gdzieś na niego w internecie:) Pomyślałam sobie, że fajnie by było wypróbować coś nowego.

SKŁADNIKI:
- placki tortilli
- sos (ja użyłam ketchupu ale można zrobić sobie sos jaki kto woli)
- składniki (co kto lubi ;p ja na przykład użyłam :
   - kukurydza
   - salami
   - ser pleśniowy
   - parmezan
   - ser żółty
   - oliwki
- to wszystko po upieczeniu polałam jeszcze sosem czosnkowym:) robię go na szybko z ząbka czosnku, majonezu i śmietany.

Na placek tortilli nakładamy sos, następnie składniki. Pieczemy to w 180 stopniach przez ok. 10 minut. I mamy gotową pizzę ;)



Według mnie jest to bardzo dobry pomysł dla osób, które nie lubią ciasta w pizzy, na przykład jeśli o mnie chodzi to nie lubię jeść tej części pizzy na końcu, na której już nie ma składników, tylko same ciasto. 

Co myślicie o takiej wersji pizzy? ;) Chciałybyście więcej tego typu postów? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

11 komentarzy:

  1. Też robię taką wersję pizzy, jest smaczna, szybka i prosta w wykonaniu :) Polecam wszystkim spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie jadłam pizzy z tortilli :D Muszę wypróbować bo tortillę uwielbiam. Wygląda bardzo smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pizzę, tylko kukurydzy nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu ale mi smaka narobiłaś, a pizza od dawna za mną chodzi !!
    Muszę zapisać przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa wersja :D będę musiala spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. a to fajny pomysł!:D Nie spotkałam się z nim wcześniej, na pewno wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak pysznie, własnej roboty pizza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też robię taka pizze z tym, że sama zagniatam ciasto na tortille :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już ten sposób na jakimś blogu, ale póki co nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie! szkoda, ze weszłam na Twoje bloga o tej porze. nie jem po 18, a tu takie pyszności pokazujesz! aż ślinka leci ;-)
    ogromny plus dla Ciebie za taką tematykę posta, chętnie poczytam więcej takich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle jesz a figura jak diament! <3 :**

    OdpowiedzUsuń