środa, 2 kwietnia 2014

Kobo Colour Trends, Las Vegas

Hej !

Obiecywałam Wam lakierowe posty, więc proszę bardzo ;) Pisałam już na blogu o innym kolorze z tej serii tutaj. Tym razem będzie to ciemniejszy kolor, o którym już Wam wspominałam w marcowych ulubieńcach. Mówię o lakierze z Kobo, serii Colour Trends, w kolorze Las Vegas (nr. 6 ). 
Jeśli chodzi o zdjęcia, to niektóre będą prześwietlone, ponieważ według mnie na nich o wiele lepiej widać prawdziwy kolor tego lakieru. 



Lakier kupiłam w Drogerii Natura, za 5.99 zł, w promocji. Jego standardowa cena to 9.99 zł, więc warto wyszukiwać promocji ;) Posiada on cienki pędzelek, z którym mimo wszystko bardzo dobrze się pracuje. Kolor jaki uzyskujemy na paznokciach jest ciemno różowy, nie mam pojęcia do czego mogłabym go porównać...

Zdjęcie było zrobione 2 dni po pomalowaniu moich paznokci więc widać lekkie ścieranie.

Wystarczy pomalować sobie paznokcie nawet jedną warstwą, żeby dobrze je przykryć. Gdy dołoży się kolejną warstwę krycie jest jeszcze lepsze, jednak jeśli ktoś się spieszy zdecydowanie starczy jedna warstwa;) Lakier wysycha dość szybko jednak ja zawsze muszę dotknąć czegoś paznokciem zanim lakier wyschnie :(. Jesli chodzi o trwałość, ściera się na końcówkach po 2 dniach, jednak mi przy każdym ciemniejszym lakierze się tak dzieje. Pomijając ścieranie się utrzymuje się na paznokciach nawet tydzień. Polubiłam lakiery z Kobo właśnie, przez ten kolor ;)


Pozdrawiam, Magda ;)

14 komentarzy:

  1. kolor super:) z kobo miałam tylko bazę pod cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolorek, nie miałam jeszcze nic z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego lakieru z Kobo ale ten mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor i fajny efekt :) zapraszam do mnie na NOWEGO POSTA http://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/walky.html. Pozdrawiam Wirginia Things ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor mam bardzo podobny z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Kobo, choć dawno już ich nie miałam. Są tanie, trwałe i fajnie kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego lakieru Kobo ale za to kolor jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam lakierów Kobo, ale skoro tak dobrze się trzymają, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor:) widziałam dziś u Gray jeden z tych lakierów i byłam oczarowana...teraz jestem podwójnie..przez Was będę musiała się na jakiś skusić:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka czerwień :) szkoda, że już po 2 dniach ścierają się końcówki, strasznie szybko..

    OdpowiedzUsuń