sobota, 12 kwietnia 2014

Pure System Głęboko oczyszczający żel do mycia twarz, Yves Rocher

Hej !

Chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć kilka słów o żelu głęboko oczyszczającym do mycia twarzy z serii Pure System do cery trądzikowej z Yves Rocher. Mam ten żel od ok miesiąca ale dopiero od niedawna zaczęłam go używać. Mimo to już dziś chciałabym Wam o nim opowiedzieć, gdyż bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)




Żel ten można dostać w promocji, która aktualnie trwa i na stronie i w salonach za 20 zł, a bez promocji kosztuje 30 zł. Jest on o pojemności 125 ml. Wydaje mi się, że nie jest to zbyt wysoka cena jak na ten produkt. Ma dość lejącą konsystencję jednak nie na tyle, żeby wylewać się od razu z opakowania. Lekko się pieni na twarzy. Jego aplikacja jest przyjemna, ponieważ żel według mnie bardzo ładnie pachnie, niestety nie wiem jak mogłabym sprecyzować jego zapach. Co najważniejsze przynajmniej jak dla mnie, jest to bardziej peeling niż żel. Posiada on w sobie bardzo, bardzo drobno zmielone drobinki, które delikatnie ale efektywnie peelingują naszą skórę twarzy. Skóra po jego użyciu jest oczyszczona, gładka i delikatna. Rzeczywiście nadmiar sebum jest po nim usunięty, i twarz jest matowa przez jakiś czas. 

SKŁAD : Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Methylpropanediol, Glycerin, Hamamelis Virginiana Flower Water, Butylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkylacrylate Closspolymer, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Phenoxyethanol, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Parfum, Sodium Hydroxide, Allantoin, Tetrasodium Edta, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Ogólnie ten żel-peeling bardzo przypadł mi do gustu, jednak nie używam go dwa razy dziennie, tylko raz. Wydaje mi się, że trochę za dużo byłoby peelingu jednego dnia dla mojej skóry. Polecam ten żel dla osób, ze skórą tłustą :) 

Miałyście może styczność z kosmetykami z Yves Rocher, albo z serii Pure System ? ;) Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam, Magda ;)


6 komentarzy:

  1. Ja używam łagodniejszych żeli. Z tej serii miałam próbki.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, ani nic z tej serii, ale zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kończy mi się żel więc może następny kupię ten skoro rąk zachwalasz :). Kosmetyki YR znam i kilka mam ale tego nie miałam okazji wypróbować ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno właśnie go kupiłam i też obecnie używam :) Ogólnie jestem w miarę zadowolona, ale nie przepadam za takimi żelami z peelingiem. Też używam go tylko raz dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt :) jednak ja nie mam co eksperymentować z kosmetykami do twarzy i skóry trądzikowej, gdyż czuwa nade mną dermatolog :))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również go mam i użwyam :) Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje.

    OdpowiedzUsuń