piątek, 4 kwietnia 2014

Lakiery na wiosnę i lato

Hej !

Nie spotkałam jeszcze na blogach w tym roku wpisu o kolorach jakie lubimy nosić wiosną i latem. Sama lubię czytać tego typu posty, bo często się czymś dzięki temu inspiruję:) Pomyślałam sobie, że w tym roku i jak pokażę Wam jakie kolorki lubię na swoich paznokciach wiosną oraz latem :)


Nie wiem jak Wy ale ja w trakcie tych cieplejszych pór roku stawiam głównie na lakiery pastelowe i neonowe. Jak widać mam tu lakiery z różnych firm, od zwykłych Safari, przez Wibo, Miss Sporty, Golden Rose. Nie mam lakierów z droższych firm, bo na moje paznokcie wystarczają te zwykłe :)


Pierwszą grupą będą kolory od białego (którego zapomniałam do zdjęcia :() przez brzoskwiniowy i pomarańczowy, kończąc na żółtym. Te kolory chyba najbardziej kojarzą mi się z latem i wakacjami ;) Według mnie bardzo ładnie podkreślają one opaleniznę ;) 


Następne są kolory różowe i fioletowe. Już nie mogę się doczekać aż będę trochę opalona i będę mogła pomalować sobie paznokcie neonowym różowym lakierem z firmy LeMax.W tej chwili natomiast mój ulubiony kolor to Golden Rose w numerze 47.


Ostatnią grupą kolorystyczną są odcienie niebieskiego i zielonego. Uwielbiam na lato i wiosnę miętowe lakiery, prześlicznie według mnie prezentują się wtedy na paznokciach. Natomiast na paznokcie u stóp, gdy jestem opalona bardzo lubię nakładać lakier w kolorze indygo z Miss Sporty. 


A na koniec moi pastelowi ulubieńcy ;) Powiedzcie sami, czy te kolorki nie pięknie prezentują się na paznokciach wiosną i latem? ;)


A jakie kolory na paznokciach Wy preferujecie wiosną i latem ?;)


Pozdrawiam, Magda ;)

16 komentarzy:

  1. Też lubię sięgać po pastele i żywe kolory wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. neonkowy lemax jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kolekcja ! Ja robię dziwne rzeczy na moich paznokciach, jeden kolor mi nie wystarcza, nie mówiąc o brokatach itp ;D
    Zapraszam na:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie róże, korale, mięty...u mnie niedługo też pojawi się taki lakierowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spora kolekcja jak na wiosnę i lato - u mnie raczej bez różnicy jaka jest pora roku, maluje na takie kolory które danego dnia mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w lecie noszę praktycznie wszystkie kolory, oprócz tych ciemnych. Bardzo lubię nosić jasne, pastelowe kolory, ale także róże, zielenie i niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa tęcza - jest z czego wybierać! Ja na razie poszłam we wszystkie możliwe odcienie niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki są śliczne i bardzo podobają mi się u kogoś, natomiast ja preferuję na paznokciach jedynie pastelowe róże, nude i biel....no taki mam odchył jakiś ;) Widzę, używasz lakierów Safari, muszę koniecznie je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te pastelowe kolorki :) ale miętę też bardzo lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kolekcja :D do wyboru do koloru! Ja u mnie stawiam głównie na wszelakie ciepłe i intensywne odcienie, cała gama czerwieni, różu, pomarańczy - również odcienie fluo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co ja bym dała za taką kolekcję lakierów :D a i tak wiem, że to nie wszystkie :D
    www.lovelinessbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zielenie pastelowe na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki :* Pomaluj pazurki każdy innym i daj focie Madziu <3

    OdpowiedzUsuń