środa, 29 stycznia 2014

Mały haul styczniowy

Hej !

Mam dla Was dzisiaj kilka nowości, które wpadły w moje łapki w styczniu ;) Wiele słyszałam o dużych płatkach kosmetycznych z Liebe, podczas jednego z wypadów na zakupy udało mi się znaleźć jedno opakowanie. Kupiłam je za ok 3 zł. Wcześniej jakoś nie widziałam ich na półkach, więc powiedzcie mi czy one są normalnie dostępne, czy trzeba na nie polować? Bo wiem, że napewno kupię kolejne opakowania. ;)


Niedawno było dużo fajnych promocji w Seforze, i za ok. 40 zł udało mi się upolować zestaw: róż i pomadkę podbijającą naturalny kolor ust. Róż jest w sztyfcie i daje bardzo ładny, dość naturalny kolor po zastygnięciu na policzkach. 

Cena na opakowanie jest zła ;p

Kupiłam sobie ponownie odżywkę z Eveline 8w1, bo moja niestety się już skończyła. Według mnie jest to świetny lakier bazowy, ale słyszałam, że niektórym może popsuć paznokcie...


Ostatnio coraz częściej piję herbaty i lubię próbować nowe smaki. W moje ręce wpadły dwie herbatki z Biedronki, o smaku kaktusowym i jeżynowym. Obie są bardzo pyszne i uwielbiam je pić ;) Kosztowały ok. 4 zł.


Niedawno przyszła do mnie paczuszka, a w niej prześliczne pudełko z małymi wspaniałościami w środku. Jak wiece, uwielbiam Yankee, więc możecie sobie wyobrazić jak się ucieszyłam widząc wszystkie te 12 wosków. ;)




A co Wy upolowałyście na ostatnich zakupach ? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

7 komentarzy:

  1. Super nowości:). Te płatki są normalnie dostępne, też je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę patrzeć na to jak dziewcyzny kupują nowe opakowania tej odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie się nie sprawdziła?

      Usuń
    2. Bardzo dawno jej używałam zanim w internecie i na blogach pojawiły się głosy o tym jak ta odżywka szkodzi. Wtedy pamiętam, że też piekły mnie nieco paznokcie przy początkowym używaniu jej. Nie słyszałaś o chorobie paznokci jaką ona powoduje? I wszystkie inne odżywki Eveline? Przecież to najgorszy shit jaki może być!

      Usuń
    3. Słyszałam o tym ale mnie paznokcie niegdy po niej nie piekły i nic mi się od niej złego nie stało, ale jak znajdę coś lepszego to możliwe, że przestanę jej używać:)

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tego zestawu z Sephory... aż zaobserwuję i poczekam na recenzję (;

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie odżywki Eveline psują pazurki :/

    OdpowiedzUsuń