środa, 8 stycznia 2014

Mini haul #2

Hej !

Mam dla Was dzisiaj do pokazania kilka nowości, które udało mi się zakupić w ciągu ostatnich dwóch tygodni ;) 
Zacznę może od tego, że w moim Rossmanie wyczaiłam paletkę z Lovely nude make up kit. Oglądałam na YT recenzję Hani (digitalgirl) i wahałam się czy kupić sobię tą paletkę czy nie... W końcu jenak gdy zobaczyłam, że została tylko jedna zdecydowałam się ją wziąć ;) Teraz ją testuję, żeby móc coś Wam o niej więcej powiedzieć. Kosztowała ona ok. 11 zł i myślę,że jest to bardzo fajna cena ;)


Kolejną rzeczą, którą nareszcie udało mi się dorwać w Biedronce jest płyn micelarny z BeBeauty. Zapłaciłam za niego ok. 5 zł. Tyle dobrego o nim słyszałam, że postanowiłam spróbować. Jak na razie sprawdza się super !


Za lakierem z Lovely z serii Snow Dust chodziłam ok. tydzień. Dosłownie codziennie wchodziłam do Rossmana i sprawdzałam czy go nie dostawili. Kiedy więc nareszcie go zobaczyłam nie wahałam się nawet chwili ;) Wybrałam kolor biały (ok. 9 zł) , który na paznokciach wygląda ślicznie ;) Ale radzę nakładać pod niego warstwę białego lakieru ;)


Za każdym razem gdy wchodzę do Natury, muszę wyjść z jakąś maseczką ;pTym razem padło na moją ulubioną oczyszczającą z Perfecty.


A Wy kupiłyście ostatnio jakieś ciekawe rzeczy? ;>

Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ta paletka, cena nie wysoka, chyba się skuszę :>
    gdzieś, kiedyś oglądałam filmik w którym dziewczyna mówiła że płyn z biedronki ma taki sam skład jak płyn z Tołpy, a różnica w cenie jest więc w sumie po co przepłacać :>
    http://mydreammylifemyroad.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego micela z Biedronki! Na paletkę Lovely polowałam, niestety nigdzie jej nie ma już:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka na pewno jest super! Ja na razie mam strasznie dużo cieni i stwierdziłam,że postaram sie nie kupowac nowych dopoki chociaz czesciowo nie zuzyje tych co mam. Jak sie sprawdzila maseczka? Jestem bardzo ciekawa, ślicznie proszę o jej recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez chce bebeauty micela ale nie dostane u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi coś więcej o tej maseczce od Perfecty ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miałaś szczęście, że wyczaiłaś tę paletę. Wiele dziewczyn podobno ma problem ze znalezieniem jej :)

    OdpowiedzUsuń