sobota, 25 stycznia 2014

Perfecta, Beauty Mask antybakteryjna maseczka oczyszczająca

Hej ! 

Chciałabym Wam dzisiaj trochę opowiedzieć o maseczce oczyszczającej z Perfecty z wyciągiem z gruszki. Kupiłam tą maseczkę w Naturze za ok. 1.50 zł. Z tej firmy są dostępne także inne maseczki, ale ja od jakiegoś czasu sięgam właśnie po tą oczyszczającą :)




Maseczka ma kolor lekko żółtawy, taki może piaskowy. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość lejąca, i po nałożeniu na twarz ciężko jest uzyskać zakrycie taką typową grubą warstwą. W zapachu tej maseczki, rzeczywiście można wyczuć nutę gruszki, jednak ja czuję tam głównie taki typowy dla maseczek zapach.


 Z tego co oferuje producent, można zaobserwować usunięcie nadmiaru tłuszczu z cery ale tylko na jakis czas, co do wysuszenia wyprysków, to nie zauważyłam u siebie czegoś takiego. Matowi skórę, owszem ale nie na wiele godzin, tylko na godzinę, może 2. Mogę się w pełni zgodzić co do tego, że ma silne właściwości wygładzające, dzięki czemu cera jest miękka w dotyku
Co do trzymania maseczki 10-15 minut, jestem zdania, że lepiej potrzymać dłużej niż jest napisane na opakowaniu:)


Skład: woda, gliceryna (pochodząca z tłoczenia oleju kokosowego i słonecznikowego, ma właściwości wygładzające i nawilżające), Mirystynian izopropylu (natłuszcza, nawilża, wygładza, przyczynia się do powstawania wągrów i trądziku), Kaolin (pochodzenia mineralnego, usuwa martwy naskórek i nadmiar tłuszczu),Silt, Gliceryna, Sól sodowa kwasu mlekowego (substancja nawilżająca), Sól sodowa (nawilża), Glycine, Fruktoza (nawilża), Mocznik (nawilża), Niacinamide- witamina PP (działa regulująco na aktywność gruczołów łojowych), Inositol, Sodium Benzoate (konserwant), Lactic Acid - kwas mlekowy (nawilża), Stearyl Alcohol (pośrednie działanie nawilżające), Propylene Glycol (nawilża), Pyrus Communis, Fruit Extract, Hydroxoethylcellulose (zagęstnik), Ceteareth-20 (substancja myjąca, usuwa zanieczyszczenie), Ceteareth-25, Zinc PCA (przeciwsłoneczny, substancja matująca), Dimethicone (pośrednio nawilża), Ethylparaben (substancja konserwująca), Methylbaraben (substancja konseruwjąca), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol (substancja konserwująca), Parfum - substancje zapachowe, Cl 19140 (barwnik, mocno alergizujący), Cl 15985 (barwnik pochodzenia chemicznego).

Moim zdaniem maseczka jest bardzo fajna, do stosowania 2-3 razy w tygodniu. Jedna saszetka wystarcza mi właśnie na 3 użycia. Nie sądzę, żeby od takiej maseczki diametralnie zmieniłby się stan naszej skóry, ale od czasu do czasu dla przyjemności można sobie na nią pozwolić ;)

A Wy używacie jakichś maseczek z tej firmy, lub z jakiejś innej? :)


Pozdrawiam, Magda;)

9 komentarzy:

  1. Maseczek z Perfecty nie miałam, ale bardzo polecam glinki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Perfecty jeszcze nie miałam żadnej maseczki, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj zdobyłam swoją pierwszą maseczkę Perfecty ;)

      Usuń
  3. Ja używałam maseczki z zielonej i żółtej glinki firmy Lovly fajnie oczyszczały. Z Perfecty nie miałam żadnej. Pozdrawiam

    P.S jak możesz wyłącz weryfikację obrazkową :) nie gniewaj się, że zwróciłam uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się ;p Sam nie przepadam za tą opcją a nawet nie zauważylam, że mam ją włączoną ;) Dziękuję, że zwróciłaś na to uwagę;p

      Usuń
  4. Lubię ją za zapach i nie tylko, taka przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze takiej nie stosowałam, wydaje się fajna :) Rzucę okiem następnym razem w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń