wtorek, 21 stycznia 2014

Yankee Candle, Vanilla Lime

Hej !

Mam dla Was dzisiaj krótką recenzję wosku z Yankee Candle o zapachu Vanilla Lime. Słyszałam o tym zapachu już dawno na YT. Jednak nie byłam zbyt przekonana do połączenia limonki i wanilii. Wydawało mi się, że będzie to zbyt słodkie. Na szczęście myliłam się ! ;) Dostałam ten zapach w prezencie, bo sama bym go sobie chyba nie kupila. Teraz stał się on jednym z moich ulubionych. ;p



Zapomniałam zrobić zdjęcie zanim przełożyłam go do worecza strunowego

"VANILLA LIME – Orzeźwiające połączenie intensywnej wanilii z cukrem trzcinowym oraz soczystej limonki."http://swiatzapachow.pl/

Moim zdaniem zapach ten jest bardzo orzeźwiający, z nutą wanili. Jest to jedyny zapach, który podoba się mojemu chłopakowi, więc coś w tym musi być ;) Jesli chodzi o zapach podczas palenia, to nie jest bardzo intensywny ale bardzo dobrze czuć go w pokoju jeszcze następnego dnia. 1/4 wosku dopiero po 3 paleniu zdecydowałam się wyrzucić. 
Jak każdy wosk, można go dostać w cenie 6 zł. Wiem, że mój był zamawiany na stonie Świat Zapachów

A Wy miałyście już do czynienia z tym zapachem? ;)


Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. Takiego wosku nie miałam :D Jak nie zapomne to moze taki sobie zakupie :) Czekam na recenzje maski gruszkowej :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy on nie pachnie troszkę jak taki... łazienkowy aromat?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z takim 'łazienkowym aromatem' kojarzą mi się zapachy typowo cytrynowe, a ten jest bardziej limonkowy, bardziej cytrusowy,mniej 'łazienkowo pachnący' ;)

      Usuń
  3. niestety nie miałam tego zapachu , ale świeczki sa obłędne ; ) Świetnie tutaj u cb ; ) Można ciebie jakoś zaobserwować? Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nadal nie próbowałam wosków jakichkolwiek :D

    OdpowiedzUsuń