sobota, 18 stycznia 2014

NYC IndividualEyes

Hej !

Przepraszam, że tak długo nie mnie nie było ale zbliża się koniec semestru i sesja... Więc niestety muszę się skupić na nauce. Chciałabym Wam jednak coś dodawać i dzisiaj padło na paletkę z NYC, którą niedawno kupiłam. Używam tej paletki prawie codziennie, więc chyba co nie co mogę o niej już Wam powiedzieć ;)


Paletkę kupiłam w sklepie kosmetycznym w galerii Olimp, w Lublinie za ok 12 zł.. Jest tam wiele ciekawych kosmetyków, nawet szampony Batiste (ale niestety ponad 20 zł za duże opakowanie). Zastanawiałam się czy nie zamówić tej paletki z drogerii internetowej, ale znalazłam ją jednak u siebie ;)

Gdybym miała Wam powiedzieć czego najbardziej bedzie mi z niej brakować to byłaby to baza pod cienie.Według mnie jest świetna ! Ujednolica koloryt na powiece i bardzo przedłuża utrzymywanie się cieni. Cień rozświetlający też jest ciekawy w kącik oka, a nawet może jako cień. Oba te kosmetyki mają konsystencję kremową.


Jeśli chodzi o cienie, według mnie są bardzo dobrze napigmentowane i utrzymują się dość długo. Ładnie się między sobą rozcierają, ogólnie są super ;) Moimi ulubieńcami na codzień są dwa pierwsze cienie. Natomiast tych ciemniejszych kolorów używam w załamanie na jakieśc wyjścia ;)




Może tą recenzją zachęcę Was do zakupu tej paletki;) A jaka jest Wasza ulubiona paletka cieni? ;)

Pozdrawiam, Magda;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne kolorystycznie cienie. Szkoda, że nie zrobilas zadnego zdjecia jak wygladaja na oku. Ja uzywam ostatnio cieni matowych z Inglota, na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń