niedziela, 5 stycznia 2014

Yankee Candle

Hej !

Przychodzę do Was dzisiaj z krótkim postem o Yankee Candle ;) Pod choinkę dostałam od chłopaka kilka nowych wosków, z których bardzo się cieszę bo wybrał dokładnie te, które chciałam ;p


Jak widzicie mam zapas Christmas Cookie z czego jestem przeszczęśliwa ;p Byłam też bardzo ciekawa zapachu Vanilla lime, i już wiem, że będzie moim kolejnym ulubieńcem ;) Nie myślałam, że Vanilla Chai będzie tak bardzo pachniała cynamonem ;p Natomiast Back Cherry przypomina mi jakieś tabletki wiśniowe na gardło;p
Powiększyła się więc moja kolekcja o te kilka nowych wosków i pomyślałam sobie, że mogę ją Wam pokazać:) Wszystkie woski trzymam w jednym pudełku, gdzie kiedyś trzymałam lakiery do paznokci.

Jak widzicie na razie mieszczą mi się tam wszystkie woski.


To moja malutka kolekcja wosków z Yankee:
- Cristmas Cookie
- Pink Sands
- Salted Carmel
- River Valley
- Paradise Spice
- Vanilla Chai
- Black Cherry
- Vanilla Lime
Te które już otworzyłam będę przekładać do woreczków strunowych, żeby zapachy się nie mieszały, a gdy będzie ich na prawdę mało, zamienię większe woreczki na mniejsze (jak widać na przykładzie Paradise Spice i River Valley).



W tym pudełeczku trzymam próbki wosków, które dostałam od koleżanki, oraz kawałki wosków wyjęte z kominka, ale nie do końca wypalone. 
Jak na razie nie będę kupowała świec z Yankee, bo nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek, poza tym wolę woski ;) Na blogu będą się pojawiać co jakiś czas recenzje poszczególnych zapachów.

Chciałybyście recenzję, któregoś konkretnego zapachu?

Pozdrawiam, Magda;)

5 komentarzy:

  1. Ja mam taką malutką świeczkę o zapachu pink sands. Wedlug mnie zapach jest rewelacyjny :D Mam tez wisnie ale nie te co ty tylko jakies wisnie w sniegu ;D byl to moj pierwszy wosk i nie pachnial tabletkami :D haha. Teraz mam czerwony, ktory slicznie pachnie ale jak sie nazywa nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Cherry przypomina Ci tabletki wiśniowe na gardło??:D A takie w ogóle są??:D Nieee tam, jakie tabletki! :P To piękny zapach jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale właśnie ja lubię ten zapach tabketek;p I to są Septolete wiśniowe ;p

      Usuń
  3. O rany, a ja nie mam ani jednego wosku, ani nawet kominka, wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku wydaje mi się, że woski oraz świece to hit 2013 roku. Ja jestem w tyle, bo dopiero się czaję na pierwsze woski, ale nie wiem od czego by tu zacząć :D

    OdpowiedzUsuń