poniedziałek, 17 marca 2014

Kobo Colour Trends, Lisboa

Hej !

Gdy w ostatnim poście spytałam Was czy chciałybyście, żebym dodawała posty lakierowe wiele odpowiedziało 'Tak'. Zrobiło mi się bardzo miło więc postanowiłam szybko wziąć się do roboty ;) Takie posty to dla mnie sama przyjemność ponieważ uwielbiam malować swoje paznokcie ;)
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim najnowszym nabydku. Mam na myśli lakier do paznokci z firmy Kobo z serii Colour Trends, nr. 12 Losboa



Kupiłam go w Naturze, bo z tego co wiem tylko tam można dostać produkty z Kobo. W regularnej cenie można go dostać za 9.99 zł, natomiast mi udało się go dorwać w promocji za ok. 6 zł. Ma on niestety cienki pędzelek ale bardzo dobrze się nim pracuje ;) Jesli chodzi o kolor, to nie jest to biały, mleczny, cielisty ani pudrowy róż. Raczej nazwałabym go kolorem kości słoniowej.




Na zdjęciach widać paznokcie z trzema warstwami lakieru. Pierwsza warstwa - w ogóle nie kryje. Druga warstwa, zakrywa już płytkę ale przebija się jeszcze kolor części wolnej paznokcia. Możliwe, że przy krótkich pazurkach wystarczyłyby 2 warstwy. Na moich dłuższych paznokaciach nawet przy trzech warstwach końce paznokcia jeszcze lekko prześwitują, ale nie widać tego na pierwszy rzut oka:) Lakier wysycha dość szybko, a jeśli chodzi o trwałość to dopiero na trzeci dzień lekko ścierał mi się na końcówkach. W ogóle nie odpryskuje on od moich paznokci. Ogólnie bardzo lubię lakiery z Kobo. Niedługo pojawi się też moja opinia na temat ciemniejszego lakieru z tej firmy.

A Wy miałyście już jakiś lakier z Kobo i co o nich sądzicie? ;)

Pozdrawiam, Magda;) 

8 komentarzy:

  1. lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, chyba jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Kobo. Ale paznokcie muszę przyznać masz przepiękne! Lakier prezentuje się całkiem fajnie, szkoda tylko, że potrzeba trzech warstw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ma kolor, lubię takie nosić na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek, choć na moich paznokciach nie mogłabym go nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem całkiem ten kolorek - osobiście miałam tylko jeden lakier z Kobo jednak bardzo przypadł mi do gustu i kto wie, może skusze się na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny nudziak, ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam lakierów z Kobo.

    OdpowiedzUsuń