piątek, 28 marca 2014

Haul z marca ;)

Hej !

Dzisiaj przychodzę do Was z marcowymi zakupami :) Nie ma tego jakoś zaskakująco dużo, jednak postanowiłam Wam pokazać moje nowości :)

Niedawno otworzyli w moim mieście nowe centrum handlowe. Oczywiście musiałam się tam wybrać, bo nareszcie są dostępne sklepy, których wcześniej u nas nie było ;) Na początek wpadłam do Hebe, jednak trochę się rozczarowałam. Może dlatego, że byłam tam pierwszy raz i nie wiedziałam na czym się skupić ;)


Gdy tylko weszłam do Hebe, zaczęłam poszukiwania suchego szamponu Batiste. Wybrałam zapach wiśniowy i pełnowymiarowe opakowanie. Chciałam kupić mniejszą wersję do torebki, ale jej niestety nie było. Zapłaciłam za niego ok. 15 zł. Mogę Wam już powiedzieć, że bardzo dobrze sprawdza się na moich włosach:)


Tuż przy kasie zauważyłam żel do cery tłustej z Biodermy. Nie miałam nigdy produktów z tej firmy, mimo, że wiele o nich słyszałam. Teraz są już u mnie stacjonarnie dostępne. Nie słyszałam nic o nim, więc postanowiłam, że go wypróbuję. Kosztował jak widzicie 9.90 zł i dam Wam znać jak już będę go uzywać ;)



Przed Hebe było stoisko Golden Rose. Zauważyłam, że w Golden Rose w galerii obok mnie, ceny są o wiele wyższe niż na tym nowym stoisku. Zdecydowałam się na moją już drugą pomadkę Velvet Matte Lipstick nr. 09. Zapłaciłam za nią 10.90 zł.




Nie mogłam przejść obojętnie obok koszyczków z lakierami. Wybrałam sobie dwa lakiery z serii Paris: biały w numerze 03(nie ma dobrego krycia, jest raczej taki mleczny), i miętowy w numerku 236. Każdy z nich kosztował 5.90 zł, co uważam za dobrą cenę. Następnym lakierem jest mój pierwszy z serii Rich Color w numerze 47, za który zapłaciłam 6.90 zł. Ma on świetny pędzelek, i bardzo dobrze kryje. 


W gratisie za zakupy dostałam cień w kolorze fioletowym, o numerku 129


W Super-Pharm zdecydowałam się na żel do powiek i pod oczy z Flosleku ze świetlikiem i babką lancetowatą. Już długo się na niego czaiłam ale jakoś nigdzie nie mogłam go znaleźć. Zapłaciłam za niego ok.8 zł. 


W Biedronce zauważyłam kawę, o której już wiele słyszałam i koniecznie chciałam ją spróbować. Nie piję kawy zbyt często więc raczej na długo mi starczy. Zapłaciłam za nią ok.13 zł. Piłam ją już kilka razy i jest bardzo pyszna ;)


Kupiłam też w Biedronce podgrzewacze o zapachu wiśni i czekolady. Kosztowały na przecenie ok. 2.50 zł, więc szkoda byłoby nie spróbować ;) Jeśli chodzi o ich zapach podczas palenia, jest on raczej średni, ale gdy się ich nie pali pachną ładnie.


Byłam też w Pepco, gdzie kupiłam małe, szklane osłonki na tea-lighty. Za jedną zapłaciłam 0.99 zł. Są one w różnych kolorach i aż szkoda było ich nie wziąć, tym bardziej, że zamierzam zakupić sobie więcej tea-lightów;)




Trafiłam na ciekawą promocję w Drogerii Natura, można wybrać 3 produkty, i najtańszy dostaje się za darmo. Promocja ta obejmuje : Essence, Catrice, Miss Sporty, Maybelline, Rimmel i wiele innych. Znalazłam sobie zmywacz do paznokci w gąbce, zestaw do stylizacji brwi, oba te kosmetyki są z Essence. I z Catrice zdecydowałam się na cień w kolorze 400, który jest podobny do Satine Taupe z MACa ;)

Jak Wam sie podobają moje nowości? Macie może, którąś z nich?;)

Pozdrawiam, Magda ;)

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie Hebe bo panuje tam porządek i kosmetyki nie są pootwierane, jedynie irytuje mnie nachalna obsługa. Któryś mi się zdarzyło, że 7 konsultantek podczas jednej wizyty zapytalo czy w czymś pomóc:/ Lubię zapach tego Batisty. Cena Biodermy super, ja z tej firmy lubię serię hydrabio i sensibio bo cery tlustej nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie Ty się tak obkupiłaś Wariatko?!:D Jak to Hebe w Lublinie ;OO gdzie?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ta promocja w Naturze ;) spore zakupy, ale wszystkie produkty fajne i potrzebne :) lakiery bardzo mi się podobają i szminka też, bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy. Niestety u nie mnie w mieście nie ma Hebe :(. Bardzo nad tym ubolewam. Lakiery Golden Rose są nieziemskie. Naturę mam u siebie i muszę do niej zajrzeć bo podobno są świetne nowości :).

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle tego nakupowałaś, że tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten suchy szampon i zawsze biorę właśnie ten zapach :) szminkę GR mam w planie nabyć, bo ta seria ma świetnie kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupki. zastanawiam się nad tym suchym szamponem.co do podrzegwaczy z biedronki, za taką cenę i tak fajnie się sprawdzają. ja mam chyba wszystkie zapachy ;-D super kolory lakierów, czekam może jakiś post z pazurkami ;-)
    buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz, jak się sprawdza ten zmywacz w gąbce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szampony Batiste - zdecydowanie moje ulubione:) kolory pomadki, mięty i fioletu z GR piękne)

    OdpowiedzUsuń
  10. GR lubię strasznie :) mają piękne kolory w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suchy szampon Batiste - jest super :) też mam tę wersję zapachową :) super pomadka z GR ;) i lakiery również :)

    OdpowiedzUsuń