wtorek, 25 marca 2014

Oczyszczający szampon z wyciągiem z pokrzywy z Yves Rocher

Hej !

Po krótkiej przerwie mam dla Was recenzję mojego ulubionego szamponu oczyszczającego z wyciągiem pokrzywy z Yves Rocher. Pojawił się on w moim denku oraz wydaje mi się, że w ulubieńcach więc wypadałoby powiedzieć o nim coś więcej ;)



Szampon ma pojemność 300 ml, kosztował ok. 10 zł w sklepie stacjonarnym Yves Rocher. Ma bardzo fajne otwarcie (jak w płynach micelarnych z Biedronki). Niestety jeśli chodzi o zapach nic Wam nie powiem, bo nie mam w tej chwili żadnego opakowania, jednak wydaje mi się, ze był raczej przyjemny. Wystarczył mi na około miesiąc przy codziennym myciu grzywki, a całej głowy co 2 dni. Rzeczywiście spowodował, że moje włosy ładnie się błyszczą i wydają się być oczyszczone


W składzie dostrzegam Ammonium Lauryl Sulfate, z tego co mi wiadomo, jest to raczej zły składnik i niestety jest już na drugim miejscu w składzie. Salicylic acid jest również złym składnikiem w tym kosmetyku, jednak jest on przy końcu, więc nie jest go zbyt dużo. Reszta substancji w składzie są raczej nieszkodliwe. 

Podsumowując ten szampon jak na razie stał się jednym z moich ulubionych szamponów jak dotąd ;) Dajcie znać czy miałyście jakiś szampon z Yves Rocher i jak Wam się sprawdził ;)


Pozdrawiam, Magda;)

8 komentarzy:

  1. Ja miałam na objętość i drugi jeszcze jakiś, niestety oba były fatalne:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej firmy mam tylko odżywkę, ale użyłam jej dopiero raz także nie bardzo mogę się wypowiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego szamponu od YR. W szafce czeka żel poszła prysznic do przetestowania.
    Sama nie znalazłam jeszcze swojego ulubionego szamponu więc kto wie, może jak na niego trafię to kupię. Cena nie jest zbyt wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam na objętość jeszcze nie używałam i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze tego szamponu, ale aktualnie poluje na oczyszczacze, wiec moze i ten do mnie przywędruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kolega używa tego szamponu , bo widziałam ostatnio jak go niesie ze sobą. Zapytałam czy może on nim cokolwiek powiedzieć ?? A on że no szampon jak szampon różnicy nie widzi ,,,faceci.... Fajnie że ty dodałaś ten post w końcu mogłam zaczerpnąć porządnej opinii na jego temat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio YR ma coraz więcej złych składników, chociaż uchodzą za taką naturalną i ekologiczną firmę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam idealnego szamponu, ale chyba nie znajdzie się takowego :) Lubię ostatnio szampony dla dzieci, służą mi :) Tego z YR nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń