czwartek, 13 marca 2014

Beach Wood

Hej !

Dzisiaj mam dla Was kolejny post o Yankee, a dokładniej opowiem Wam o wosku Beach Wood. Nie kupiłam sobie tego zapachu sama, i pewnie nigdy by się w moich zbiorach nie znalazł. Zauważyłam, że wielu z tych wosków, które dostałam nie kupiłabym sobie sama, co byłoby ogromnym błędęm.


" Sampler z serii Housewarmer łączący w sobie zapach mokrego drewna oraz soli morskiej. "  - Goodies


Wosk ten jest według mnie z serii męskich zapachów. Nie jest to bardzo intensywny zapach, mimo to czuć go po zapaleniu. Nie wiem jak Wam opisać czym on pachnie... Nie jest to zapach drażniący ale wydaje mi się, że nie każdemu może on przyopaść do gustu. Według mnie jest idealny na wiosnę lub jesień.
Nie jest to mój ulubiony zapach ale muszę przyznać, że ze wszystkich męskich jakie miałam ten jest najmniej intensywny i najbardziej "spokojny". Cieszę się, że go wypróbowałam i polecam Wam kupienie go ale tylko jeśli nie zrazi Was męski zapach;) Cena wosków podniosła się teraz do 7 zł, ale zdaje mi się, że na Minti Shop niektóre zapachy są cały czas w starej cenie (6 zł). 

Na koniec mam do Was pytanie, czy chciałybyście na moim blogu też lakierowe posty? Uzbierało mi się dość dużo lakierów do paznokci - głównie z tych niedrogich firm i jeśli byłybyście zainteresowane, mogłabym takie posty dodawać częśćiej ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie poczytałabym o lakierach:) ostatnio będąc w Starej Mydlarni zastanawiałam się nad tym woskiem, ale nie wzięłam...nie przypadł mi jakoś specjalnie do gustu...ogólnie jakoś nie jestem fanką męskich zapachów jeśli o świece czy woski chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery zawsze! :) yc chyba nie przypadłby mi do gustu, szczególnie teraz, kiedy jest juz cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób ten post o lakierach :>
    nie miałam tego wosku, ale chyba nie zrobiłby na mnie wrażenia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale męskich nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach musi byc ciekawy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakierowe posty to dobry pomysł!:D Udało Ci się uchować długie paznokcie przed pierwszą pomocą?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko mi sobie wyobrazić jak pachnie drewno na plaży :)

    OdpowiedzUsuń