sobota, 15 marca 2014

Biedronka - mega okazja

Hej !

Przychodzę dzisiaj do Was z bardzo szybkim i krótkim postem. Na jednym z blogów przeczytałam, że w Biedronce można dostać organizery na kosmetyki. Jak tylko to zobaczyłam - oszalałam ! Naoglądałam się wiele o tego typu organizerach (np. z Muji) na YT, które były dość drogie. Więc gdy tylko zauważyłam, że są one w Biedronce, na drugi dzień od razu tam poleciałam.





Pokazałam Wam też zdjęcie opakowań, w których dostaniecie te organizery. Muszę przyznać,że miałam problem z ich znalezieniem... Zakupiłam dwa różne modele. Co najważniejsze, za jeden zapłaciłam 9.99 zł. Według mnie ta cena jest mega atrakcyjna ! Wydaje mi się,że każdy skusiłby się na takie organizery ;) Dostępne są jeszcze chyba 3 inne modele,ogólnie wydaje mi się, że jest ich 5. Pokażę Wam jeszcze jak zagospodarowałam swoje nowe gadżety;)



A Wy wiedziałyście o tych organizerach ? Macie już swoje ? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

9 komentarzy:

  1. jest okazja i chciałam te produkty, ale u mnie przemówił rozsądek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w sumie 3 jestem mega zadowolona z zakupu:D mąka rzecz, a cieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. tez je dorwalam, mam ta wersje na pedzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kiedyś muszę sobie coś załatwić na kosmetyki. muszę zrobić porządki w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wielu blogach widziałam ten organizer na kosmetyki i bardzo się na niego napaliłam, ale niestety spóźniłam się i w Biedronce w moim pobliżu już ich nie było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja specjalnie poszłam ich poszukać i co? Nie było!!! ;[

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam je kupić, ale niestety się spoźnilam :(:( Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będa, bo napalilam sie na nie strasznie :(

    OdpowiedzUsuń