niedziela, 12 października 2014

Paznokcie #4

Hej!

Musiałam sobie zrobić przerwę od blogowania. Chciałam dodawać posty, miałam wszystko zaplanowane, ale wróciłam na uczelnię i po całym dniu od 9 rano, do 20 wieczorem, nawet nie miałam siły włączyć laptopa... Ale teraz po dwóch pierwszych tygodniach, mam nadzieję, że się jakoś przestawię i wrócę do regularnego dodawania postów ;)

 Dzisiaj mam dla Was post lakierowy;) Chciałabym pokazać Wam lakier, jeden z pierwszych, który znalazł się w mojej kolekcji. Mam na myśli lakier z MySecret w numerze 104. Na zdjęciu jest w towarzystwie lakieru z Golden Rose z serii Color Expert w numerze 07.




Zdjęcia może nie są jakieś mocno wyraźne, ale trudno jest uchwycić ten efekt w pełni na zdjęciu. Mimo to mam nadzieję, że widzicie jaki ładny, błyszczący efekt daje ten lakier na paznokciach. W bezbarwnej bazie zatopione są mieniące się na złoto, żółto i pomarańczowo drobinki. Można go nakładać, na różne kolory, ale ja najbardziej lubię go właśnie na tym i na białym ;) Jego cena nie przekracza 8 zł, można go dostać w drogeriach Natura. Wydaje mi się, że warto mu się przyjrzeć, jeśli będziecie w tej drogerii ;) Przedłuża trwałość lakieru, dzięki temu nie trzeba malować warstwy top coatu. 

Znacie ten lakier? ;) Polecam Wam chociaż zerknąć na niego w drogerii ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze: