czwartek, 23 października 2014

Recenzja zbiorcza lakierów Golden Rose z serii Color Expert

Hej !

Moje plany regularnego wstawiania notek na blogu średnio wypaliły ale cały czas staram się to w miarę ogarnąć... Już jakiś czas temu stwierdziłam, że dodam post z recenzją lakierów do paznokci z Golden Rose.


 Wybrałam na początek serię Color Expert, z której mam 3 lakiery. Chciałabym Wam pokazać, że nie wszystkie kolory z serii są tak samo dobre, przynajmniej według mnie. Jak widać na zdjęciu kolory, które posiadam to niebieski w numerku 47, beżowy - 07 i czerwień nr 25
Na początku chciałabym Wam powiedzieć trochę ogólników odnośnie lakierów z serii Color Expert. Każdy egzemplarz jest w pojemności 10,2 ml, czyli dość dużo jak na lakier do paznokci. Jego cena, to 6.90 zł, co bardzo przemawia na jego korzyść. Każdy lakier posiada szeroki, dość gruby pędzelek, na który nabiera się dość dużo lakieru i bez problemu można pokryć całą płytkę paznokcia. Już jedna warstwa bardzo dobrze kryje, ja zawsze nakładam dwie warstwy dla uzyskania całkowitego krycia. Lakiery bardzo szybko wysychają, wystarczy im kilka minut do całkowitego wyschnięcia. Prawie wszystkie bardzo dobrze się zmywają, nie brudząc paznokci. Jeśli chodzi o trwałość to chciałabym poruszyć ten temat przy opisywaniu konkretnych kolorów.


Zacznę od lakieru nr 47 w kolorze niebieskim. Na zdjęciu mam dwie warstwy tego lakieru, ale jedna warstwa nie wiele się różni od tego efektu. Jak widać, kolor nie różni się prawie od koloru w buteleczce. Jeśli chodzi o trwałość tego lakieru to wytrzymuje on na moich paznokciach ok 5 dni, po tym czasie przeważnie zmywam lakier w paznokci. Co prawda ściera się lekko po 2 dniach na końcówkach, ale na moich paznokciach każdy lakier się szybko ściera. 
Jeśli chodzi o ten kolor to dałabym mu 4+/5


Przejdźmy do koloru beżowego w numerze 07. Tym kolorem jestem zafascynowana. Jest to mój zdecydowany ulubieniec z tych, które mam z kolekcji Color Expert. Jest to bardzo naturalny kolor 'cielisty', którego tak długo szukałam. Nie przebija płytki, na czym najbardziej mi zależało, wszystkie inne beżowe kolory przebijały nawet przy 2-3 warstwach, a ten przy 2 warstwach daje super efekt (jak widać na zdjęciu). Lakier wytrzymuje na paznokciach ponad tydzień, bo raz musiałam go tyle przetrzymać i sprawdził się bardzo dobrze. Na końcówkach minimalnie się ściera, ale jak już wspominałam nie wiem co musiałabym zrobić lakierowi, żeby się u mnie nie ścierał;p Jednak z racji tego, że ten kolor jest dość jasny, więc nie widać aż tak tego ścierania. Na paznokciach jest on taki sam jak w buteleczce.
Ten kolor dostaje ode mnie 5/5 - zdecydowanie ;)


Ostatni lakier jaki mam z tej serii to kolor czerwony w numerze 25. Na zdjęciu nałożony jest na wierzch matowy top coat, ale zmienia on w tym lakierze tylko to, że pozbawia go błysku, jaki mają pozostałe odcienie. Ten egzemplarz najmniej przypadł mi do gustu. Kolor co prawda jest bardzo ładny, mocny, czerwony. Utrzymuje się dość długo na paznokciach, jednak wyraźnie ściera się na końcówkach już 1-2 dnia. Poza tym podczas zmywania trochę się rozmazuje w okolicach paznokci. Mimo to próbuję jakoś przedłużać jego trwałość nakładając top coaty. Kolor wygląda tak samo jak w buteleczce
Temu lakierowi daje 3/5 jednak próbuję jakoś się do niego przekonać. 

Jak widzicie niektóre kolory z serii bardzo dobrze się sprawdzają, a niektóre nie. Na pewno dokupię sobie jeszcze kilka lakierów z tej serii i też postaram się je Wam opisać. Mam nadzieję, że dobrze się Wam czytało i, że zachęciłam Was do zakupu lakierów z Golden Rose z serii Color Expert. 
A co Wy sądzicie na ich temat?

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. ja ogólnie lubię lakiery tej firmy, ale z tej serii chyba nie mam jeszcze żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilaka kolorków z tej serii i jestem z nich zadowolona, ale i tak najlepsza dla mnie to seria Rich Color ;)

    OdpowiedzUsuń