czwartek, 16 października 2014

Prezenty urodzinowe ;) 20 lat minęło

Hej !

Jak pewnie zorientowaliście się po tytule, niedawno miałam urodziny, dokładniej - w sobotę. Nie mam jakichś specjalnych przemyśleń dotyczących skończenia 20 lat, za to dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kilkoma prezentami, jakie dostałam. Na początku miały być to prezenty ode mnie dla mnie, ale wyszło tak, że dostałam je od kogoś ;) 


Najpierw chciałabym Wam pokazać prezent od przyjaciółki, którym sprawiła mi wielką radość; Nie chodzi o sam prezent(mimo, że jest cudny ;p), ale o fakt, że o mnie pamiętała ;) Jak widzicie jest to lakier z Nails Inc o nazwie Notting Hill Gate. Już samo jego opakowanie jest piękne, nie mówiąc o wysadzanej brylancikami nakrętce ;) Po prostu się w nim zakochałam ! Jak widać przyjaciółka zna mnie bardzo, bardzo dobrze ;) Ma piękny różowy, neonowy kolor, który ślicznie wygląda na paznokciach. 
Olu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję ;*


Te pędzle chodziły za mną już nie wiem jak długo... Jak wiecie ostatnio dostałam jeden pędzel z Hakuro od chłopaka, ale po tym jeszcze bardziej zapragnęłam kolejnych egzemplarzy ;) Wybrałam sobie pędzle : H15 - do konturowania (34 zł), H77 - do rozcierania cieni na powiekach (17 zł) i H76 - mały, precyzyjny pędzelek do makijażu oczu (17 zł). Jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona. Są mega miękkie i spełniają swoją rolę. Dzięki nim mój makijaż stał się jeszcze przyjemniejszy ;) 
Chciałabym jeszcze dodać coś o sklepie, z jakiego je zamawiałam, czyli URODOMANIA.COM. Mają bardzo bogaty asortyment, wiele dobrych marek, których nie dostaniemy stacjonarnie. Coś, co bardzo mnie zachwyciło, to fakt, że swoją przesyłkę dostałam w 24h od powiadomienia o nadaniu jej do mnie. Byłam w ogromnym szoku, że tak szybko do mnie przyszła. ;)


Ostatnim moim urodzinowym prezentem był podkład Revlon Colorstay do skóry tłustej i mieszanej w odcieniu 180 buff. Bardzo długo chciałam przetestować ten produkt i w końcu się zdecydowałam. Kupiłam go w bardzo korzystnej cenie, bo za 22 zł na stronie Kosmetykizameryki.pl. Można tam znaleźć wiele kosmetyków, które są dostępne w drogeriach, ale na tej stronie są one o wiele tańsze ;)

Na koniec chciałabym Wam serdecznie polecić zamawianie na stronie URODOMANIA.COM, na pewno znajdziecie tam coś dla siebie ;) A może zamawiałyście już stamtąd?;)


Pozdrawiam, Magda ;)

5 komentarzy: