niedziela, 26 października 2014

Cinnamon Stick

Hej !

Dzisiaj mam dla was krótką recenzję wosku z Yankee Candle, Cinnamon Stick. Jest to jeden z nowszych zapachów w mojej kolekcji i od razu podbił moje serce;) 




Nie byłam do końca przekonana co do tego zapachu kiedy go wybierałam. Trochę się bałam, że będzie on bardzo ostry i duszący. Gdy dostałam paczuszkę od razu wzięłam ten zapach i go powąchać. Od razu wyczułam słodki cynamon, który skojarzył mi się z kawą z cynamonem albo z pierniczkami lub innymi cynamonowymi ciasteczkami. PRZECUDOWNY ZAPACH! Od razu miałam ochotę aż go zjeść;p Wiedziałam, że po rozpaleniu będzie pachniał tak samo;) Już tego samego dnia odpaliłam tea lighta w kominku i wrzuciłam malutki kawałeczek wosku. Po chwili zapach słodkich, cynamonowych ciasteczek rozniósł się po całym moim pokoju. Jestem bardzo zadowolona z tego wosku i mogłabym go palić przynajmniej raz w tygodniu przez całą zimę i jesień ;) 
Wosk posiadam ze sklepu Candle Room. W tej chwili do końca miesiąca ten zapach w każdej formie jest przeceniony o 20% więc zachęcam serdecznie do wypróbowania go ;)

Jestem bardzo mile zaskoczona tym woskiem, a Wy próbowałyście go ? Co o nim sądzicie? ;)


Pozdrawiam, Magda ;)

7 komentarzy:

  1. Za cynamonem jakoś tak nieprzepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego zapachu ;) ale cynamonu jakoś specjalnie nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jego zapachu na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię używać właśnie jesienną porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko wąchałam ten wosk, ale jest cudny, lubię cynamon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i uwielbiam ;) kojarzy się ze świetami, ciasteczkami, szarlotką ;) mniam.

    OdpowiedzUsuń