piątek, 28 listopada 2014

TAG: Kocham jesień !

Hej !

Dziś przychodzę do Was z TAG-iem Kocham Jesień. Jak dotąd na moim blogu jest tylko jeden tag, dotyczący wosków. Jako, że jest już jesień, postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących tej pory roku ;)

1. Ulubiony produkt na usta?
Jeśli chodzi o jesień, to często na moich ustach są wszelkiego rodzaju balsamy i pomadki nawilżające. Jednak kiedy podczas porannego makijażu myślę o szmince, od razu mój wzrok kieruje się w stronę pomadki nude z Golden Rose z serii Velvet Matte w numerze 01. Często wybieram też ciemne kolory jak na przykład szminka z Rimmela z serii Kate w numerze 104 lub konturówki z Golden Rose w numerze 512.


2. Ulubiony lakier na jesień?
Jesienią najbardziej lubię malować paznokcie na kolory bardziej stonowane, na przykład beżowe, albo błotniste. Często pojawiają się też na moich pazurkach kolory złote i srebrne oraz inne połyskujące kolory. Z resztą na zdjęciu widzicie jakich kolorów używam jesienią ;)



3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Jesienią zdecydowanie najbardziej lubię pić herbatę. Niestety musiałam zrezygnować z picia zwykłej, ciemnej herbaty na rzecz zielonej i białej. Jednak z perspektywy czasu wydaje mi się, że bardziej smakuje mi zielona herbata na przykład z ananasem niż jakaś ciemna smakowa. Jesienią przemycam też czasami kakao na chłodne wieczory;)



4. Ulubiona jesienna potrawa?
Chyba nie mam jakiejś konkretnej jesiennej potrawy ale zdecydowanie w tą chłodną porę roku lubię jeść wszelkiego rodzaju słodycze ;)

5. Ulubiona świeca?
Jeśli już jakiś czas śledzicie mojego bloga, dobrze wiecie, że jestem woskomaniaczką, więc zamiast świecy podam wosk. A raczej kilka ;p nie mogłabym się zdecydować na jeden. Jesienią jak i zimą preferuję te słodkie i ciepłe zapachy :)



6. Ulubione akcesoria na jesień?
Zdecydowabnie będą to rękawiczki. Zawsze marzną mi dłonie dlatego są mi one bardzo potrzebne;)

7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'owa za co byś się przebrała?
Nie mam pojęcia za co bym się przebrała... Może za jakąś czarownicę ;p

8. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
W jesieni bardzo lubię to, że można palić świeczki i woski. Jest to taka pora roku, kiedy nie musimy się zastanawiać czy przez te zapachy nie będzie nam za duszno itp. ;)

9. Jak spędzasz jesienne wieczory?
Jesienne wieczory, jeśli nie muszę się uczyć, to przeważnie oglądam filmiki na YT, albo nadrabiam seriale z kubkiem gorącej herbaty lub kakao i palącym się w kominku woskiem ;)

Może moje odpowiedzi nie są jakieś odkrywcze ale mam nadzieję, że przyjemnie Wam się je czytało ;)
Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę do odpowiedzi na te kilka pytań ;) Z przyjemnością poczytam, to co napiszecie;)

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. joj świeczki również uwielbiam w jesieni, w sumie tylko wtedy je palę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do herbaty też tak mam - przez cały rok piję głównie kawę, ale zimą lubię kubek dobrej herbaty.

    OdpowiedzUsuń