piątek, 21 listopada 2014

Candy Corn

Hej !

Korzystając z chwili przerwy w nauce postanowiłam dla Was napisać krótka recenzję mojego pierwszego samplera z Yankee Candle o zapachu Candy Corn, który pochodzi z tegorocznej kolekcji Halloweenowej.



Byłam bardzo ciekawa jaki zapach dają samplery z Yankee. Czy są mocniejsze od woskow, czy porównywalne? Jako mój pierwszy sampler dostałam jak już pisałam wcześniej Candy Corn. Kiedy go powąchałam nie pachniał zbyt intensywnie. Czułam zapach jakichś bardzo słodkich cukierków i czegoś jeszcze ale niestety nie mam pojęcia czego. Sampler pachniał bardzo ładnie moze nawet trochę ostro?
Słyszałam, że samplery można odkroić i palić w kominku jako wosk. Oczywiście spróbowałam ale zapach nie był mocny. Kiedy siedziałam obok kominka dało się go wyczuć. Wydaje mi się, że ten zapach jest na tyle delikatny, że nie sprawdził się w roli wosku.
Odpaliłam więc cały sampler tak, jak powinno się go używać. Zapach był bardzo delikatny ale można go było wyczuć wchodząc do pokoju. Świeczuszka paliła się dobre kilka dni po parę godzin. Wydawało mi się jednak, że będzie pachnić intensywniej. Słyszałam, że nawet wosk o tym zapachu jest bardzo delikatny. Więc możliwe że każdy produkt w zapachu Candy Corn ma subtelny zapach.
Sampler kosztuje 10 zł i ma pojemność 49 g. Swój sampler mam ze strony Candle Room.


Nie znaczy to, że zraziłam się do samplerów. Chciałabym porównać jakiś sprawdzony zapach w formie wosku i samplera, może akurat się uda;)


Miałyście do czynienia z tym zapachem? Z chęcią dowiem się też jakie są wasze przemyślenia na temat samplerów z Yankee ;)

Pozdrawiam, Magda;)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam samplera, mam tylko woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego zapachu. Szkoda, że jest taki delikatny, wolę takie, które jednak trochę czuć ;)

    OdpowiedzUsuń