piątek, 7 listopada 2014

Październikowe zakupy

Hej !

Co prawda październik się już skończył, ale dopiero teraz mam chwilę, żeby napisać posta o moich zakupach. Chciałabym Wam jednak o nich opowiedzieć, bo jest tu kilka ciekawych rzeczy ;)






Na początku miesiąca musiałam kupić sobie płatki kosmetyczne, jak zwykle padło na te duże z Lilibe z Rossmanna, kosztują ok 4 zł. Starczają mi na ponad miesiąc i bardzo dobrze mi się sprawdzają. 
Skończył mi się też zmywacz do paznokci, więc kupiłam już kolejną buteleczkę zielonego zmywacza z Isany, za ok. 3zł. Zdecydowanie polecam Wam tą zieloną wersję, różowa niezbyt mi się sprawdziła. 
Już od dawna miałam ochotę spróbować kremu z Tołpy do strefy T. Znalazłam go za 14 zł w Super Pharmie. Nie zastanawiałam się długo i od razu zgarnęłam go do koszyka. Jak na razie sprawdza mi się bardzo dobrze.






W październiku dostałam pachnącą przesyłkę z Candle Room. Znalazłam w niej sampler o zapachu Candy Corn z serii na Halloween. To mój pierwszy sampler, ale więcej o nim napiszę w osobnej notce. Znalazły się też tam 3 woski : Merry Marshmallow, Cinnamon Stick (post na moim blogu już jest) i Summer Scoop. Wiecie, że jak dla mnie woski z Yankee Candle są świetne więc nie będę się tu o nich rozgadywać. 





Ostatnio w Biedronce znalazłam świeczki LaRissa, które już od dawna chciałam kupić ale ich nie było. Teraz jak byłam znów ich nie ma... Mam nadzieję, że jeszcze będa dostępne, bo według mnie są świetne, a kosztują tylko 4.99 zł.
Miałam ochotę zrobić sobie paznokcie z cyrkoniami, więc kupiłam w sklepie kosmetycznym cyrkonie, za 5 zł. Paznokcie wyszły bardzo fajnie ;)
Dostałam od przyjaciółki w prezencie na urodziny odżywkę z Aussie, o której już dużo słyszałam. Bardzo się cieszę, że ją mam, bo robi cuda z moimi włosami. Myślę, że nalezy jej się oddzielny post;)




Ostatnim punktem dzisiejszej notki będą zakupy ze sklepu Minti Shop. Zamówiłam kolejny pędzelek do mojej rodzinki Hakuro H80. Sprawdza się super i wszystkim Wam go polecam ;) Wybrałam też moją pierwszą rzecz z Makeup Revlution paletkę Makeup Geek ze ślicznymi kolorami. 

A Wy jakie ciekawostki macie z Makeup Revolution? ;)


Pozdrawiam, Magda;)

6 komentarzy:

  1. Z Twoich zakupów miałam jedynie te świeczki z Biedronki. Bardzo miło je wspominam, tą pomarańczową bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego! Krem Tołpy dorwałaś w fajnej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości i mój ulubiony zmywacz do paznokci z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka Aussie u mnie świetnie się spisuje :)
    Woski kocham, mam cynamon i uwielbiam :)

    Kremy Tołpa lubię i ten tez miałam. Świetna cena na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie sprawię taką paletkę, ma piękne kolorki ! <3

    OdpowiedzUsuń