środa, 5 lutego 2014

Złoto i czerń na moich paznokciach

Hej !

Chciałabym Wam dzisiaj nie tyle pokazać swoje paznokcie co opowiedzieć o topie z Wibo. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem topu, który ładnie pasowałby do wielu lakierów. Ostatecznie zdecydowałam się na złoty lakier nawierzchniowy z Wibo. Te drobinki kojarzą mi się z malutkimi, złotymi kawałeczkami folii. Daje on na paznokciach efekt matowy. Nie trzeba się zbytnio męczyć żeby wydobyć na pędzelku drobinki. Przedłuża on zdecydowanie trwałość lakieru. Lakier ten kupiłam w Rossmanie, jego cena regularna to ok 8-9zł.


Pokażę Wam teraz jak ten lakier prezentuje sie na moich paznokciach. Użyłam na początku odżywki z Eveline 8w1 jako bazy. Później dwie warstwy czarnego lakieru z Miss Selene. Bardzo lubię lakiery z tej serii, bo bardzo dobrze utrzymują mi się na paznokciach. Następnie nałożyłam top z Wibo, i wszystko żeby jednak mnie uzyskać efektu matu użyłam nałyszczającego top coatu z Essence.




Mam nadzieję, że podoba Wam się ten efekt i serdecznie zachęcam do zakupu tego topu.

Pozdrawiam, Magda;)

5 komentarzy:

  1. Ostatnio w Rossmanie miałam go w ręku i odłożyłam. Teraz tego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Co takie krótkie te paznokcie?:D Jak na Ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje na tej czerni! Wow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie czerni ze złotem...szkoda, że nie pokazałaś jak się całość prezentuje bez nabłyszczacza...jestem ciekawa jak pazurki wyglądałyby z brokatem ale matowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze piękny jest! Ostatnio spoglądałam na niego...ale nie...nie ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń