czwartek, 13 lutego 2014

Peeling do twarzy z gruszką, Joanna Naturia

Hej!

Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją peelingu do twarzy z Joanny. Jest to peeling do twarzy z gruszką, przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Kupiłam go w jakiejś drogerii za 6 zł. Ma on w sobie 75 g produktu. 



Od producenta :

Peeling Naturia Face zapewnia doskonałe wygładzenie i oczyszczenie skóry twarzy. Specjalne drobinki ścierające delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka, usuwają zanieczyszczenia oraz zmniejszają szorstkość skóry, pozostawiając ją aksamitnie gładką. Peelign zawiera ekstrakt z gruszki o działaniu nawilżającym i witalizującym. Po zastosowaniu skóra jest odświeżona, delikatna i zdrowo wyglądająca.

Wspaniałe rezultaty:
-oczyszczona skóra twarzy
-wyraźnie gładsza i milsza w dotyku
-miękka i delikatna

Sposób użycia : Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżną skótę twarzy. Masować kolistymi ruchami omijając okolice oczu. Spłukać obficie wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu. 

Moja opinia :

Od począku używania wydał mi się bardzo fajny. Ślicznie pachnie gruszkami;) Jego drobinki nie są bardzo ostre ale dość wyczuwalne. Peeling rzeczywiście bardzo dobrze wygładza i matuje skórę, czego ja właśnie szukam w kosmetykach do twarzy.

Używałyście kiedykolwiek tego peelingu ?;)

Pozdrawiam, Magda;)



5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio nie używam peelingów, zastąpiły mi je płatki peelingujące z Cleanic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszka... i nic wiecej mi wiedziec nie potrzeba ;p
    Pozdraiwam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam :) a stawiam głównie na peelingi enzymatyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nigdy go nie widziałam. Z Joanny miałam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale wygląda że jest fajny. Mimo wszystko nie do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń