wtorek, 18 lutego 2014

Lakiery Safari

Hej !

Chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć kilka słów o lakierach Safari. Jeśli ktoś z Was jeszcze o nich nie słyszał, są to tanie lakiery dostępne (przynajmniej u mnie w mieście) na bazarkach za ok. 3 zł. Gama kolorystyczna jest ogromna i każdy, na prawdę każdy znalazłby tam coś dla siebie ;) Każdy lakier ma pojemność 12 ml.
Dlaczego mówię o tych lakierach? Ponieważ uważam, że są one warte uwagi. Pokażę Wam najpierw jakie kolory znjadują się w mojej kolekcji.


Swoje lakiery kupowałam w przeciągu 2 lat. Nie ma w nich takiego koloru, który by się powtórzył. Pokażę Wam teraz z bliska te kolory i trochę Wam o nich opowiem. Chciałabym jeszcze dodać, że większość z tych lakierów utrzymuje się dość dobrze(zawsze używam bazy i jeszcze lakieru nawierzchniowego), jedynie ścierają się na końcówkach (co przy moich długich paznokciach jest niestety nieuniknione). Dwie warstwy lakieru wystarczają w większości przypadków do uzyskania idealnego krycia. Jeśli chodzi o numerację, nie znalazłam innych oznaczeń niż numerki na spodzie buteleczki. Niestety często numerki się powtarzają, dlatego na zdjęciach dopisywałam jeszcze jakąś literkę (np.25a).


Powiem Wam najpierw, które lakiery z tej grupy są moimi ulubionymi. Zdecydowanie nr. 68. Jest to według mnie czerwień idealna. Na lato uwielbiam kolory 34, 53 i 33. Są one dobrze kryjące i dają śliczny efekt paznokci na lato ;) Niestety lakier 39 i 42 łanie wyglądają jedynie na białym lakierze, ponieważ nie są kryjące, prawie w ogóle...


Jeśli chodzi o te 3 lakiery, nie mam do nich żadnych zastrzerzeń ;) 28 i 48 są zdecydowanie moimi ulubieńcami ;) 


Z tej grupy moimi dwoma ulubieńcami są 48a i 48b. 28a też nie jest zły;) Jeśli chodzi o 25 i 25a - mają one bardzo słabe krycie. Niestety 25a nie da sę pomalować bez białego lakieru i nawet na nim źle on wygląda... Jednym słowem - bubel.


Jeśli chodzi o te lakiery to 39a i 97 są bardzo fajne ;) Niestety te dwa pozostałe są średnie.. 


Z tych lakierów, wszystkie są bardzo fajne ;)


Są tam też lakiery nawierzchniowe. Z nich jedynie 66 się nie rozwarstwił i jest bardzo fajny, pokazywałam go Wam już na blogu:)

A Wy miałyście już styczność z tymi lakierami? I może chciałybyście żebym Wam pokazała któryś lakier jak prezentuje się na paznokciach?:)

Pozdrawiam, Magda;)

9 komentarzy:

  1. Fajne kolory, zwłaszcza te niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Safari mam dwa lakiery 48b i taki ciemno beżowy nude, ale niestety nie wiem jaki to jest dokładnie...powiem szczerze, rzadko ich używam, prawie wcale...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam chyba 5 lakierów z Safari, mają dużą gamę kolorystyczną :), jedyne czego w nich nie lubię to to, że po 2 warstwach żółkną mi paznokcie niestety :( a szkoda, bo są bardzo fajne..
    mójBLOG:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi na początku też się tak działo ale zaczęłam używać bazy pod lakier i było okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka wielka kolekcja ;)
    najbardziej podobają mi się te "wakacyjne" kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ich masz! Ja też je bardzo lubię, tanie i dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    zapraszam do mnie po szczegóły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaka kolekcja !!! :-D
    Ja też lubię te lakiery , miałam chyba ze trzy i bardzo byłam z nich zadowolona !
    Pozdrawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś lakiery z safari ale szybko mi zgęstniały.
    Duża kolekcja, wszystkie odcienie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń