poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Village Candle

Hej !

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam trochę o samplerach z firmy Village Candle. Miałam okazję wypróbować dwa zapachy z tej firmy i oba były w wersji samplera. Cena jednej takiej małej świeczki to 11 zł, za 61 g. Swoje kupiłam stacjonarnie na stoisku w Felicity w Lublinie. 


Zapachy, które miałam to Scarlet Berry Tulip i Rain. Nie miałam okazję wypróbować takich zapachów z Yankee Candle więc postanowiłam kupić te. Nie byłam zbyt przekonana do formy samplera, ponieważ ten z Yankee Candle niezbyt mnie zachwycił (pisałam o nim tutaj). Tamta świeczka nie dawała zbyt intensywnego zapachu więc obawiałam się, że i w tym wypadku będzie podobnie. Jednak zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona:) Te świeczki pachną nawet bez odpalenia, a po zapaleniu w całym pokoju unosi się dobrze wyczuwalny zapach. Palą się one dość długo, nie pamiętam ile dokładnie ale nie sądziłam, że starczą mi na aż tyle. Opiszę Wam teraz oddzielnie oba te zapachy.

Scarlet Berry Tulip


Jaśmin, fiołki, maliny i drewno kaszmirowe

Od razu przepraszam Was za jakość zdjęcia, ale niestety mam tylko takie, nie mogłam się doczekać aż zapalę tą świeczkę ;p
Pierwszym zapachem, który kupiłam jest Scarlet Berry Tulip, czyli jak widać po naklejce zapach tulipanów. Spodziewałam się typowo kwiatowego zapachu więc początkowo w sklepie nie sięgnęłam po niego. Dopiero pani poleciła mi ten zapach więc powąchałam go. Zakochałam sie od razu ;) Jest to typowo słodki ale kwiatowy zapach. Jeśli lubicie słodkie zapachy to musicie go spróbować, chociaż powąchać w sklepie ;) Zapach unosi się w pokoju dość długo i nie jest duszący.

Rain


Świeży deszcz, pomarańcza bergamota, lilia i bursztyn.

Ten zapach przypadnie do gustu osobom, które lubią świeże zapachy. Nie jest to typowy 'męski' zapach jaki mają niektóre świeczki z Yankee Candle, ten jest zdecydowanie orzeźwiający. Nazwa bardzo dobrze go opisuje, bo jedyne co przychodzi mi na myśl, gdy go wącham to deszcz, ale z odrobiną słodyczy :) 


Zdecydowanie oba zapachy są godne polecenia i jeśli jesteście świeczkomaniaczkami, to musicie powąchać je gdy będziecie miały okazję :)

Miałyście może okazję spróbować coś z tej firmy?

Pozdrawiam, Magda ;)

1 komentarz: