piątek, 21 sierpnia 2015

Golden Rose Color Sensation Lipgloss - błyszczyki idealne?

Hej !

Dziś opowiem Wam trochę o moich ulubionych błyszczykach. Wcześniej jakoś nie przepadałam za używaniem tego typu kosmetyków, ponieważ nie lubię uczucia sklejania się moich ust. Kiedy obejrzałam jeden z filmików na YT odnośnie właśnie tych błyszczyków zdecydowałam się, że je wypróbuję. Mam na myśli błyszczyki z firmy Golden Rose Color Sensation Lipgloss




Błyszczyki mają ładne, zgrabne opakowania i jak dla mnie dość eleganckie. Może to przez matową część opakowania :) Producent zapewnia na opakowaniu, że błyszczyki są: z wysokim połyskiem, nie klejące i lekkie na ustach. Za ten produkt płacimy 13 zł. Najpierw opowiem Wam ogólnie co o nich sądzę, a później przejdę do opisywania każdego koloru osobno. 

Nie spotkałam się jeszcze z tanim błyszczykiem, który nie byłby klejący na ustach i miałby tak dużą gamę kolorystyczną, bo kolorów z tej serii na prawdę jest dużo. Jeśli chodzi o obietnice producenta, to według mnie wszystkie zostały spełnione. Błyszczyki na ustach rzeczywiście bardzo ładnie się błyszczą. Co dla mnie najważniejsze - nie kleją się w ogóle! Dopiero teraz przekonałam się do używania błyszczyków i wydaje mi się, że zostanę tylko przy tych. Na ustach są bardzo lekkie, dają bardzo komfortowe uczucie. Do tego wszystkiego bardzo ładnie pachną czymś słodkim, może delikatnie budyniem? Te kolory, które mam są raczej dobrze kryjące.



Kolor 103
Jest to typowy odcień nude, który na ustach daje dość jasny kolor, ale nie sprawia, że są one blade. Jest raczej beżowy ale ma w sobie minimalne brzoskwiniowe tony. Bardzo lubię go nakładać z cielistą konturówką z Golden Rose, o której niedługo również pojawi się post. 

Kolor 118
Ten kolor nie jest typową czerwienią, ma w sobie odrobinę ciemnego różu. Jest to raczej odcień zgaszonej czerwieni.Wydaje mi się, że ma on raczej chłodne tony niż ciepłe. Ten kolor również ląduje często na moich ustach w połączeniu z konturówką tym razem w odcieniu czerwonym. 

Podsumowując, jeśli szukacie taniego błyszczyka, który nie jest ciężki na ustach i ich nie skleja to polecam Wam serdecznie błyszczyki z Golden Rose z serii Color Sensation.


Pozdrawiam, Magda:)

1 komentarz:

  1. Bardzo te błyszczyki lubię :) Mam dwakolory i ochotę na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń